Skip to main content

vastausajat

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Ovatkohan nuo keskimääräiset vastausajat asiakaspalveluun soitettaessa arpakoneella luotuja? Tänään kaksi yritystä, ensimmäisen jouduin lopettamaan odoteltuani reilun puoli tuntia. Nyt kuuntelen kitaran näppäilyä ja puhelun kesto tässä kohtaa 17:44.

Asiakaspalvelu tuntuu menevän persmäkeä, mainontaan ja uusien asiakkaiden hankkimiseen kyllä vissiin panostetaan, uudet TV mainokset ovat ihan kivoja...

1 kommentti

  • July 18, 2011
Hei jpja235: Vastausajat ovat keskiarvoja viikon ajalta. On myönnettävä, että viime aikoina asiakaspalvelussamme on ollut ruuhkaa ja jono voi paikoin venähtää. Pahoittelut, että olet joutunut odottamaan kohtuuttoman pitkään.

Asiakaspalvelun lisäksi meillä on myös muita yhteydenottokanavia, joiden kautta saat asiasi hoidettua. Ei kiireellisissä tapauksissa voit esimerkiksi varata soittoajan tai jättää palvelupyynnön Omien Sivujen kautta. Tietyissä asioissa voimme auttaa myös tämän keskustelupalstan ja Facebook-sivuston kautta.