Ovatkohan nuo keskimääräiset vastausajat asiakaspalveluun soitettaessa arpakoneella luotuja? Tänään kaksi yritystä, ensimmäisen jouduin lopettamaan odoteltuani reilun puoli tuntia. Nyt kuuntelen kitaran näppäilyä ja puhelun kesto tässä kohtaa 17:44.
Asiakaspalvelu tuntuu menevän persmäkeä, mainontaan ja uusien asiakkaiden hankkimiseen kyllä vissiin panostetaan, uudet TV mainokset ovat ihan kivoja...
vastausajat
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.