Skip to main content
En ole saanut minkäänlaista vastausta kysymykseeni jonka lähetin tänne 2.10 ja aikaisemmat lähettämäni viestit asiakaspalveluun!!!! Taitaa olla kesäinen kirje laskun pienenemisestä pelkkä markkinointikikka!! Kohta varmaankin laajakaistayhteys katkaistaan, koska viime kuun lasku on edelleen maksamatta. Erittäin huonoa asiakapalvelua!! Tökkii pahemman kerran!!!
Lopultakin sain jonkinmoisen vastauksen! Kiitos siitä Tapio!
Loppusummat laskuissa ovat kylläkin edelleen 47,85 eli maksan liikaa ja olen maksanut ilmeisesti liikaa jo useamman kuukauden!! Laskut ovat suoraveloitukessa, joten seurava kysymys onkin korvataanko maksetut laskut, koska ilmeisesti olen maksanut liikaa. Minun ilmeisesti täytyy itse muuttaa laskun loppusumma, koska sitä ei automaattisesti soneran osalta ole tehty!??? Luulisi laskutuksen tekevän nämä hintojenmuutokset automaattisesti. Nyt on eräntymässä jo seurava laskun tämän kuun lopulla ja summa edeleen 47,85!!
Mitä tehdä miten toimia???
Vastaukset aiempaan kysymykseen > viewtopic.php?t=3958

Lisäyksenä vielä edellisiin vastauksiin että laajakaistaliittymäsi laskulla on mukana Sonera Tietoturva, jonka hinta on 7,95 euroa/kk. Samalla lisenssillä Sonera Tietoturvan voi asentaa kolmelle tietokoneelle.

Vastaa