Vastausta ei vaan kuulu!!
En ole saanut minkäänlaista vastausta kysymykseeni jonka lähetin tänne 2.10 ja aikaisemmat lähettämäni viestit asiakaspalveluun!!!! Taitaa olla kesäinen kirje laskun pienenemisestä pelkkä markkinointikikka!! Kohta varmaankin laajakaistayhteys katkaistaan, koska viime kuun lasku on edelleen maksamatta. Erittäin huonoa asiakapalvelua!! Tökkii pahemman kerran!!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.