Taisteltuani laajakaistaliitymäni hitauden kanssa joka jää noin puoleen sovitusta. Olen törmännyt erilaisiin soneran esittämiin maksullisiin ohjeisiin (helpson tuotetuki toinen modeemi jne.) jotka lähinnä lähtevät ajatuksesta että vika on omissa laitteissani. Koska jos vika löytyy niistä niin korjauksen suorittava asentaja veloittaa 99.e OIKEIN ! Mutta jos vika onkin Soneran verkossa, jonka käytöstä olen maksanut täyden sovitun hinnan, vaikkakin se ei toimi sovitusti. Myös muita tarpeetomia tarkastus kustanuksia vian määrittämiseksi soneran verkossa olevasta viasta on syntynyt. Onko minulla oikeus saada korvaus SONERAN laitteissa olevasta viasta ?
Sivu 1 / 1
Jaas... Sonera kuten muutkin ADSL laajakaista.operaattorit lie vetoavat sopimuksen pieneen tekstiin jossa luvataan vähintään noin kolmasosa nimellisnopeudesta...eli 24/1 liittynmässä 8/0,5 tai 8/1 liittymässä 2/0,5M... Näin maasssa maan tavalla... Aina voi ja kannattaa yrittää perätä oikeuksiaan... Soneran kanssa ei aina edes niitä...
jussiviitanen: Koska kyseessä on liittymäkohtainen, yksittäisen ongelmatilanteen tutkimiseen/korjaukseen liittyvä asia, tulisi sinun ottaa yhteyttä Soneran asiakaspalveluun asian tiimoilta.
Voit ottaa yhteyttä joko soittamalla, puh. 0200 17000 (mpm/pvm) tai lähettämällä Soneran Omien Sivujen kautta asiasta Palvelupyynnön.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Voit ottaa yhteyttä joko soittamalla, puh. 0200 17000 (mpm/pvm) tai lähettämällä Soneran Omien Sivujen kautta asiasta Palvelupyynnön.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.