Skip to main content
Ihan alkuun #&XX"?##XX"??)%¤#"( , ja sitten asiaan. Olen kertakaikkisen kypsähtänyt tähän Soneran asiakaspalveluun, tosin palvelusta ei tässä yhteydessä voi puhua. En jaksa kirjata näitä asiakaspalvelun (asiakaspahoituksen) kaikkia epäkohtia, mutta nostan nyt esille yhden tämänkertaisen. Siirrin laskuni eräpäivää ja seuraavassa laskussa huomasin että tuosta siirrosta Sonera oli veloittanut 5 euroa. Missään vaiheessa tehdessäni tuota eräpäivän siirtoa ei informoitu että siirto maksaisi minulle jotain, eikä muillakaan operaattoreilla vastaavaa käytäntöä ole. Sanomattakin on selvää että tämänkaltainen asiakkaan kohtelu ei ole asianmukaista, puhumattakaan siitä että Sonera tosiasiallisesti satsaisi hyvään asiakaspalveluun, joka esim. näkyy soittopyyntö ajanvarauksessa jossa ainoana aiheena on matkapuhelimen irtisanominen johon voi ajan varata. Muissa aiheissa ei voi tuota soittopyyntöä varata vaikka niitä aiheita siellä on useitakin. Asiakaspalvelun numerot ovat maksullisia palvelunumeroita joten ei paljon nappaa soitella, mikä ilmeisestikin on tarkoitus. Hävetkää!!!
Juuso67 kirjoitti:
Ihan alkuun #&XX"?##XX"??)%¤#"( , ja sitten asiaan. Olen kertakaikkisen kypsähtänyt tähän Soneran asiakaspalveluun, tosin palvelusta ei tässä yhteydessä voi puhua. En jaksa kirjata näitä asiakaspalvelun (asiakaspahoituksen) kaikkia epäkohtia, mutta nostan nyt esille yhden tämänkertaisen. Siirrin laskuni eräpäivää ja seuraavassa laskussa huomasin että tuosta siirrosta Sonera oli veloittanut 5 euroa. Missään vaiheessa tehdessäni tuota eräpäivän siirtoa ei informoitu että siirto maksaisi minulle jotain, eikä muillakaan operaattoreilla vastaavaa käytäntöä ole. Sanomattakin on selvää että tämänkaltainen asiakkaan kohtelu ei ole asianmukaista, puhumattakaan siitä että Sonera tosiasiallisesti satsaisi hyvään asiakaspalveluun, joka esim. näkyy soittopyyntö ajanvarauksessa jossa ainoana aiheena on matkapuhelimen irtisanominen johon voi ajan varata. Muissa aiheissa ei voi tuota soittopyyntöä varata vaikka niitä aiheita siellä on useitakin. Asiakaspalvelun numerot ovat maksullisia palvelunumeroita joten ei paljon nappaa soitella, mikä ilmeisestikin on tarkoitus. Hävetkää!!!


Otan esimerkiksi erään "nukleiinihappo" operaattorin jossa näihin asiakaspalvelu asiohin suhtaudutaan täysin eritavalla ja kiitettävästi. Viime helmikuussa-12, sain tarjouksen Soneraan liittyvältä operaattorilta. Tarjous oli houkutteleva ja aloin harkitsemaan operaattorin vaihtoa. Soitin omalle operaattorille (asiakasnumero ilmainen) ja kerroin aikeistani. Oman operaattorini asiakaspalvelija kuitenkin tarjosi minulle vielä parempaa tarjousta josta en voinut kieltäytyä. En siis vaihtanut operaattoria. Kuitenkin selvisi (eilen) että tuo kyseinen asiakaspalvelija oli antanut minulle virheellistä tietoa tarjouksesta, elikkä se ei ollutkaan sellainen jonka hän antoi minun ymmärtää. Soitin operaattorille ja kerroin että tuo kyseinen asiakaspalvelija oli minulle luvannut "tarjouksen josta en voinut kieltäytyä". Mitä nyt tekee tämä kyseinen "nukleiinihappo" operaattori. Pysyy sanassaan ja pitää voimassaan tuo ks. asiakaspalvelijan virheellisen tarjouksen vaikka heillä ei ole ollut sellaista ks.tarjousta jonka tuo asiakaspalvelija minulle möi. Loistavaa! Eipä tartte paljon miettiä mihin operaattoriin netit ja puhelimeni keskitän kun teistä eroon pääsen!

Vastaa