Vattuilua ja asiakkaan kyykytystä
Ihan alkuun #&XX"?##XX"??)%¤#"( , ja sitten asiaan. Olen kertakaikkisen kypsähtänyt tähän Soneran asiakaspalveluun, tosin palvelusta ei tässä yhteydessä voi puhua. En jaksa kirjata näitä asiakaspalvelun (asiakaspahoituksen) kaikkia epäkohtia, mutta nostan nyt esille yhden tämänkertaisen. Siirrin laskuni eräpäivää ja seuraavassa laskussa huomasin että tuosta siirrosta Sonera oli veloittanut 5 euroa. Missään vaiheessa tehdessäni tuota eräpäivän siirtoa ei informoitu että siirto maksaisi minulle jotain, eikä muillakaan operaattoreilla vastaavaa käytäntöä ole. Sanomattakin on selvää että tämänkaltainen asiakkaan kohtelu ei ole asianmukaista, puhumattakaan siitä että Sonera tosiasiallisesti satsaisi hyvään asiakaspalveluun, joka esim. näkyy soittopyyntö ajanvarauksessa jossa ainoana aiheena on matkapuhelimen irtisanominen johon voi ajan varata. Muissa aiheissa ei voi tuota soittopyyntöä varata vaikka niitä aiheita siellä on useitakin. Asiakaspalvelun numerot ovat maksullisia palvelunumeroita joten ei paljon nappaa soitella, mikä ilmeisestikin on tarkoitus. Hävetkää!!!
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.