Ihan alkuun #&XX"?##XX"??)%¤#"( , ja sitten asiaan. Olen kertakaikkisen kypsähtänyt tähän Soneran asiakaspalveluun, tosin palvelusta ei tässä yhteydessä voi puhua. En jaksa kirjata näitä asiakaspalvelun (asiakaspahoituksen) kaikkia epäkohtia, mutta nostan nyt esille yhden tämänkertaisen. Siirsin laskuni eräpäivää ja seuraavassa laskussa huomasin että tuosta siirrosta Sonera oli veloittanut 5 euroa. Missään vaiheessa tehdessäni tuota eräpäivän siirtoa ei informoitu että siirto maksaisi minulle jotain, eikä muillakaan operaattoreilla vastaavaa käytäntöä ole. Sanomattakin on selvää että tämänkaltainen asiakkaan kohtelu ei ole asianmukaista, puhumattakaan siitä että Sonera tosiasiallisesti satsaisi hyvään asiakaspalveluun, joka esim. näkyy soittopyyntö ajanvarauksessa jossa ainoana aiheena on matkapuhelimen irtisanominen johon voi ajan varata. Muissa aiheissa ei voi tuota soittopyyntöä varata vaikka niitä aiheita siellä on useitakin. Asiakaspalvelun numerot ovat maksullisia palvelunumeroita joten ei paljon nappaa soitella, mikä ilmeisestikin on tarkoitus. Hävetkää!!! (Paras ja ainoa ajanvarauksen soittopyyntö aihe on todellakin tuo liittymän irtisanominen ja otaksun että se onkin käytetyin)
Otan esimerkiksi erään "nukleiinihappo" operaattorin jossa näihin asiakaspalvelu asiohin suhtaudutaan täysin eritavalla ja kiitettävästi. Viime helmikuussa-12, sain tarjouksen Soneraan liittyvältä operaattorilta. Tarjous oli houkutteleva ja aloin harkitsemaan operaattorin vaihtoa. Soitin omalle operaattorille (asiakasnumero ilmainen) ja kerroin aikeistani. Oman operaattorini asiakaspalvelija kuitenkin tarjosi minulle vielä parempaa tarjousta josta en voinut kieltäytyä. En siis vaihtanut operaattoria. Kuitenkin selvisi (eilen) että tuo kyseinen asiakaspalvelija oli antanut minulle virheellistä tietoa tarjouksesta, elikkä tarjous ei ollutkaan sellainen jonka hän antoi minun ymmärtää. Soitin operaattorille ja kerroin että tuo kyseinen asiakaspalvelija oli minulle luvannut "tarjouksen josta en voinut kieltäytyä". Mitä nyt tekee tämä kyseinen "nukleiinihappo" operaattori. Pysyy sanassaan ja pitää voimassaan tuon asiakaspalvelijan lupaaman virheellisen tarjouksen vaikka heillä ei ole ollut sellaista ks.tarjousta jonka tuo asiakaspalvelija minulle kauppasi. Loistavaa! Eipä tartte paljon miettiä mihin operaattoriin netit ja puhelimeni keskitän kun teistä eroon pääsen!
Sivu 1 / 1
Hei Juuso67
Ensinnäkin pahoittelut viivästyneestä vastauksesta ja kiitokset erinomaisesta palautteesta. Omasta puolestani olen pahoillani että olet ollut tyytymätön palveluumme ja toimintaamme.
Mitä tulee tuohon maksusopimukseen niin asiakaspalvelun kautta tehynä sen hinta on 10 eur/lasku ja tuo summa tulisi ehdottomasti kertoa sopimusta tehtäessä. Itsepalveluna maksusopimuksesta veloitetaan 5 eur/lasku ja tuo summa ilmoitetaan siellä Omilla Sivuilla.
Ajanvarauksista sen verran että se on ollut päivityksen vuoksi poissa käytöstä 5.-9.12. välisenä aikana. Jatkossa aikoja voi varata joko matkapuhelinasioissa tai laajakaistaa koskevissa asioissa. Erillinen jaottelu "irtisanomisiin, laskutukseen" jne on nyt poistettu. Toivottavasti tämä toimii jatkossa paremmin.
Mukavaa joulun odotusta sinulle kaikesta huolimatta. Ja muista kiittää nykyistä "nukleiinihappo" operaattoriasi mikäli olet heihin tyytyväinen
Ensinnäkin pahoittelut viivästyneestä vastauksesta ja kiitokset erinomaisesta palautteesta. Omasta puolestani olen pahoillani että olet ollut tyytymätön palveluumme ja toimintaamme.
Mitä tulee tuohon maksusopimukseen niin asiakaspalvelun kautta tehynä sen hinta on 10 eur/lasku ja tuo summa tulisi ehdottomasti kertoa sopimusta tehtäessä. Itsepalveluna maksusopimuksesta veloitetaan 5 eur/lasku ja tuo summa ilmoitetaan siellä Omilla Sivuilla.
Ajanvarauksista sen verran että se on ollut päivityksen vuoksi poissa käytöstä 5.-9.12. välisenä aikana. Jatkossa aikoja voi varata joko matkapuhelinasioissa tai laajakaistaa koskevissa asioissa. Erillinen jaottelu "irtisanomisiin, laskutukseen" jne on nyt poistettu. Toivottavasti tämä toimii jatkossa paremmin.
Mukavaa joulun odotusta sinulle kaikesta huolimatta. Ja muista kiittää nykyistä "nukleiinihappo" operaattoriasi mikäli olet heihin tyytyväinen
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.