Skip to main content

VDSL 100/10 + Koti-TV = peukkua

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Tervehdys.

Otsikko jo kertookin oleellisen.

Olen aiemmin erinäisistä ongelmista tänne antanut risuja mutta nyt sitten päinvastoin. Tilasin kyseisen kokoonpanon ja modeemina on Thomson TG789VN ja yhteys toimii loistavasti ja luvatulla nopeudella.

Hyvää Joulua tekniseen tukeen :)

P.S. HUOM. Tämä ei ole maksettu mainos ;)

1 kommentti

  • December 27, 2010
Kiitos. Myös positiivinen palaute on sallittua :-)