Skip to main content
Hei,

Olen ollut asiakaspalveluunne ja tekniseen tukeen useamman kerran yhteydessä, ja vieläkään nettiyhteyttä ei olla saatu kuntoon. Viimeksi kun soittelin teille päin tekninen ihminen sanoi että viimeisestää huomenna eli viime viikon perjantaina asia pitäisi olla kunnossa. Mutta ei ole. DSL valo ei pala, modeemi on buutattu.

Aina teidän suunnasti luvattiin että saan tekstiviestin kun homma on kunnossa. mutta kertaakaan ei ole viestiä teidän suunnalta tullut, ei liittymän avauksesta eikä noista korjaustoimenpiteistä.

kun ensimmäisen kerran soitin teille sen jälkeen seuraavana päivänä netti yhteys oli hetken aikaa ylhäällä jonka jälkeen se taas sammui.

Nyt mieluusti tietäisi jos teillä on jotkut tietyt asetukset mitkä minun pitäisi konfata tuohon modeemiin jotta nettiyhteys toimisi niin kuin pitää. Viimeksi vikana ilmoitettiin olevan ns. haamu kytkentä ja oli kytketty jotenkin väärin? onko tämä jo korjattu?

Olisihan kiva saada tämä viimein toimimaan, kiitos. 🙂
Hei timonen

Pahoitteluni näin ensikäteen tilanteestasi. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä tilanne nyt näyttää.
Lisätty jätin - pois, kun ei muuten hyväksynyt sitä.
Hei timonen,

timonen kirjoitti:
Lisätty jätin - pois, kun ei muuten hyväksynyt sitä.

Juuri näin.

Vilkaisin liittymääsi ja ainakin modeemilaite on normaalisti linjalla? Mikä modeemi sinulla on käytössäsi ja mitä valoja siinä palaa? Kytkentä on korjattu jo 30.1 eli viimeviikon perjantaina jolloin asentaja on käynytkin paikalla.

Mahdollisesti tämän ongelman selvittäminen vaatii vielä soiton vikapalveluun mutta jos pystyt nuita tietoja tänne vielä antamaan niin voisin asiaa selvittää. Voisitko myös käynnistää modeemisi uudestaan.

Vastaa