Hei,
Olen ollut asiakaspalveluunne ja tekniseen tukeen useamman kerran yhteydessä, ja vieläkään nettiyhteyttä ei olla saatu kuntoon. Viimeksi kun soittelin teille päin tekninen ihminen sanoi että viimeisestää huomenna eli viime viikon perjantaina asia pitäisi olla kunnossa. Mutta ei ole. DSL valo ei pala, modeemi on buutattu.
Aina teidän suunnasti luvattiin että saan tekstiviestin kun homma on kunnossa. mutta kertaakaan ei ole viestiä teidän suunnalta tullut, ei liittymän avauksesta eikä noista korjaustoimenpiteistä.
kun ensimmäisen kerran soitin teille sen jälkeen seuraavana päivänä netti yhteys oli hetken aikaa ylhäällä jonka jälkeen se taas sammui.
Nyt mieluusti tietäisi jos teillä on jotkut tietyt asetukset mitkä minun pitäisi konfata tuohon modeemiin jotta nettiyhteys toimisi niin kuin pitää. Viimeksi vikana ilmoitettiin olevan ns. haamu kytkentä ja oli kytketty jotenkin väärin? onko tämä jo korjattu?
Olisihan kiva saada tämä viimein toimimaan, kiitos. :)
VDSL2 ja telewell TW-EAV510
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.