Taloyhtiömme päätti ottaa taloliittymän 1.3.2011, mikä minun tapauksessa tarkoitti sitä, että Soneran ADSL2 24M muuttuu VDSL2 100M-liittymäksi.
Sain Soneran valmiiksi konfiguroiman Zyxel-modemin, mutta huonostipa kävi 1.3 kun yhteys oli muutettu.
Modemi sai kyllä DSL-yhteyden n. 100M connectin, mutta modemin Internet-lamppu paloi punaisena huolimatta buuttauksista yms.
Tei vikailmoituksen, mutta näin kahden päivän jälkeen ei vieläkään ole mitään tapahtunut asian korjaamiseksi.
Ihmetyttää miten näitä asennuksia oikein tehdään. Eikö yhteyttä millään tavalla testata asennettaessa??
Soneran vikarajaus kumminkin huomasi heti, että yhteys on poikki. Tämä tieto luulisi olevan asentajallakin.
VDSL2-taloliittymän käyttöönotto
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.