Hei, Ikävästi kävi ja puhelimeni varastettiin lukitusta paikasta. Suljin liittymän samantien sen kummemmin miettimättä. Hain uuden sim kortin keskustan Sonera-liikkeestä. Kysyin kustannuksia ja minulle ilokseni vastattiin, että ilmainen on uusi kortti. Hienoa Sonera! Voi että, unohtivat vahingossa kertoa, että kuukausilaskuun kyllä lisätään 9,90EUR liittymän avauspalkkiota. Tämä ottaa minua päähän ja ei ole mielestäni asiallista kohtelua asiakkaille.
Neuvoni on, että jos puhelimesi varastetaan, sulje liittymä ja hae uusi muualta kuin Soneralta.
Miksei Soneralla on yksityisasiakkaille suunnattua asiakaspalvelun maili-osoitetta näkyvissä jossain? Tuntuu tyhmältä urputtaa täällä palstalla.
Veloitus Liittymän Avauksesta
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.