Hei, Ikävästi kävi ja puhelimeni varastettiin lukitusta paikasta. Suljin liittymän samantien sen kummemmin miettimättä. Hain uuden sim kortin keskustan Sonera-liikkeestä. Kysyin kustannuksia ja minulle ilokseni vastattiin, että ilmainen on uusi kortti. Hienoa Sonera! Voi että, unohtivat vahingossa kertoa, että kuukausilaskuun kyllä lisätään 9,90EUR liittymän avauspalkkiota. Tämä ottaa minua päähän ja ei ole mielestäni asiallista kohtelua asiakkaille.
Neuvoni on, että jos puhelimesi varastetaan, sulje liittymä ja hae uusi muualta kuin Soneralta.
Miksei Soneralla on yksityisasiakkaille suunnattua asiakaspalvelun maili-osoitetta näkyvissä jossain? Tuntuu tyhmältä urputtaa täällä palstalla.
Sivu 1 / 1
Hei,
Asiakas pystyy itse avata ja sulkea liittymänsä itsepalveluna Soneran Omilla Sivuilla ilmaiseksi ( www.sonera.fi/omatsivut ). Mikäli avaus suoritetaan asiakaspalvelumme kautta niin avausmaksu myös veloitetaan. Tässä ohjeet miten suljet itsepalveluna liittymäsi: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Puhelin_ta ... i_kadonnut .
Suoraa sähköpostiosoitetta meille ei ole. Omien Sivujen kautta voit jättää myös meille yhteydenottopyynnön sähköisesti johon täytät sähköpostiosoitteesi niin palaamme sinulle sähköpostitse asiaasi.
Asiakas pystyy itse avata ja sulkea liittymänsä itsepalveluna Soneran Omilla Sivuilla ilmaiseksi ( www.sonera.fi/omatsivut ). Mikäli avaus suoritetaan asiakaspalvelumme kautta niin avausmaksu myös veloitetaan. Tässä ohjeet miten suljet itsepalveluna liittymäsi: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Puhelin_ta ... i_kadonnut .
Suoraa sähköpostiosoitetta meille ei ole. Omien Sivujen kautta voit jättää myös meille yhteydenottopyynnön sähköisesti johon täytät sähköpostiosoitteesi niin palaamme sinulle sähköpostitse asiaasi.
En ylipäätään ole pyytänyt ketään avaamaan liittymää. Hain uuden SIM-kortin, joka näkyi toimivan, kun tökkäsin sen puhelimeen. Toistan vielä, että minulle sanottiin selvällä suomella, ettei uusi kortti maksa mitään. Jos olisi sanottu, että maksaa kympin, olisin hakenut liittymän naapurista.
Miten ihmeessä voitte velottaa asiakasta jostain avauksen tilaamisesta, mitä en ole tehnyt.
huh huh...
Miten ihmeessä voitte velottaa asiakasta jostain avauksen tilaamisesta, mitä en ole tehnyt.
huh huh...
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.