Joulun jälkeen on Toijalassa ollut verkon käyttö yhtä tuskaa, esim. webissä sivupyynnöt menevät läpi mutta vastaukset jäävät matkalle. Mm. Facebookin ja Google Readerin käyttö on likimain mahdotonta. Myös esim. SSH-yhteydet jäävät jumiin pari minuuttia yhteyden luomisesta. Yhteys on 24/1.
Ja sen teidän vianrajausautomaattinne voisitte oikeasti räjäyttää.
Sivu 1 / 1
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa laajakaistaliittymäsi tilan ja onko tiedossa olevaa verkkovikaa joka vaikuttaisi liittymäsi toimintaan. Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 333123456.
Toijalassa ei ole yhtään tiedossa olevaa verkkovikaa, mutta laajakaistayhteyksissä mahdollinen verkon vika ei aina välttämättä ole maantieteellisesti lähellä liittymää.
Vianrajausautomaatti on ehdottomasti nopein tapa saada liittymä korjatuksi silloin kun yhteys on kokonaan poikki. Automaattiin ei tarvitse jonottaa, automaatti vastaa 24/7 ja loppuun asti viety puhelu generoi liittymästä vikailmoituksen, joka menee suoraan Vikapalvelun käsittelyjonoon. Jos joku keksii nopeamman ja tehokkaamman tavan ottaa vikailmoitukset vastaan, niin uskon että jokainen laajakaistaoperaattori Suomessa on siitä kiinnostunut.
Toinen vaihtoehto vikailmoituksen tekemiseen on Laajakaistan vikailmoituslomake. Se ei ole käsittelyajaltaan yhtä nopea kuin soitto numeroon 0206 90101, mutta on hyvä tapa tehdä vikailmoitus esimerkiksi hidastelevasta tai harvakseltaan katkovasta laajakaistayhteydestä.
Toijalassa ei ole yhtään tiedossa olevaa verkkovikaa, mutta laajakaistayhteyksissä mahdollinen verkon vika ei aina välttämättä ole maantieteellisesti lähellä liittymää.
Vianrajausautomaatti on ehdottomasti nopein tapa saada liittymä korjatuksi silloin kun yhteys on kokonaan poikki. Automaattiin ei tarvitse jonottaa, automaatti vastaa 24/7 ja loppuun asti viety puhelu generoi liittymästä vikailmoituksen, joka menee suoraan Vikapalvelun käsittelyjonoon. Jos joku keksii nopeamman ja tehokkaamman tavan ottaa vikailmoitukset vastaan, niin uskon että jokainen laajakaistaoperaattori Suomessa on siitä kiinnostunut.
Toinen vaihtoehto vikailmoituksen tekemiseen on Laajakaistan vikailmoituslomake. Se ei ole käsittelyajaltaan yhtä nopea kuin soitto numeroon 0206 90101, mutta on hyvä tapa tehdä vikailmoitus esimerkiksi hidastelevasta tai harvakseltaan katkovasta laajakaistayhteydestä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.