Skip to main content
Eli yritin tilata Soneran Extra liittymää, mutta katuosoitteen erikoisuudesta johtuen (Esimerkkiosoite 25-27 B 28) verkkokauppa ilmoittaa asunnon numeron (B 28) olevan virheellinen.
Tilaisisin liittymän vaikka puhelimitse, mutta verkkokaupassa annettu tarjous houkuttelee kokeilemaan sitä.
Osoitteeseeni on mahdollista kyllä saada Extra-liittymä, ainakin saatavuuskyselyn mukaan, ja virhe tuleekin vasta vahvistuksessa, missä se korjaa katuosoitteen muotoon Esimerkkiosoite 25, minkä jälkeen huoneiston numero ei enää kelpaa.

Kysymys kuuluu, kuinka kiertää verkkokaupan (bugi?) ominaisuus, sillä -20% tarjous kiinostaa.
Sinun kannattaa tässä tapauksessa soittaa asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000, jotta osoite voidaan korjata oikeaksi. Todennäköisesti kuitenkin kyseinen tarjous on voimassa myös asiakaspalvelun kautta liittymää tilattaessa.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa