Eli yritin tilata Soneran Extra liittymää, mutta katuosoitteen erikoisuudesta johtuen (Esimerkkiosoite 25-27 B 28) verkkokauppa ilmoittaa asunnon numeron (B 28) olevan virheellinen.
Tilaisisin liittymän vaikka puhelimitse, mutta verkkokaupassa annettu tarjous houkuttelee kokeilemaan sitä.
Osoitteeseeni on mahdollista kyllä saada Extra-liittymä, ainakin saatavuuskyselyn mukaan, ja virhe tuleekin vasta vahvistuksessa, missä se korjaa katuosoitteen muotoon Esimerkkiosoite 25, minkä jälkeen huoneiston numero ei enää kelpaa.
Kysymys kuuluu, kuinka kiertää verkkokaupan (bugi?) ominaisuus, sillä -20% tarjous kiinostaa.
Sivu 1 / 1
Sinun kannattaa tässä tapauksessa soittaa asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000, jotta osoite voidaan korjata oikeaksi. Todennäköisesti kuitenkin kyseinen tarjous on voimassa myös asiakaspalvelun kautta liittymää tilattaessa.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.