Hei,
Kävin tänään sonera-liikkeessä Vantaan Jumbossa. Pitkän odottamisen jälkeen vihdoin ja viimein koitti oma vuoronumeroni.
Tarkoituksenani oli avata internet-liittymä uuteen asuntoon jonne muutto koittaa kuukauden päästä.
Oma tilanteeni on sellainen että internet liittymäni maksaa työnantajani, ja minulla oli mukana yrityksen laskutusosoitteet, sekä paperiselle versiolle että verkkolasku versiolle.
Minulle kuitenkin liikkeestä ilmoitettiin että laskun voi saada ainoastaan sähköpostitse. Miten tämä voi olla mahdollista?
Heti kotiin päästyäni riitti kahden sanan kirjoittaminen googleen josta selvisi pitkä selvitys verkkolaskutuksesta.
Onko liikeen henkilökunnan tietämys tosiaan näin heikkoa?
Miten saisin asian ratkaistua? Intoa lähtemään itse neuvomaan liikkeen myyjiä ei minulta löydy.
Verkkolaskutus
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.