Skip to main content

Verkkona Telia?

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Terve. Asun Tampereella ja minulla on Huawein mokkula Mobile Partnerilla, operaattorina Sonera.

Tuossa yksi kerta huomasin, että verkoksi olu tullut Telia normaalin WCDMA Soneran sijaan. Mitähän tuo mahtoi tarkoittaa? Ei kai ruotsin verkko Tampereella toimi? Kyseisen verkon nopeus oli sama kuin Soneran verkon täällä päin, eli n. 12/1

2 kommenttia

  • July 15, 2012
Telia on Soneran verkkoa, joten ei syytä huoleen kerta mansessa asut. Jotkut puhelimet näyttävät vielä Elisankin Radiolinjana. ;)

  • July 16, 2012
Joo, noin oletinkin asian olevan. Ei oikein riitä tajunta että miten keskisuomeen tulis ulkomailta signaalit. :)

Silti, "kivi vierähti sydämeltä" - tuli justiinsa latailtua erästä tiedostoa useamman sadan megan eestä ja noi roaming maksuthan ei ole mitään halpoja.

Kiitos vastauksesta!