Eli kone tuli soneralta pari päivää sitten, kone itsessään toimii hyvin mutta laajakaistaa en ole saanut toimimaan. Acer 3G Connection Managerissa kysyy pin-koodin, laitan sen ja lukee OK. Sitten tulee sanoma "verkkopalvelua ei saatavilla" ja ennen sitä vilahtaa jotain, että "radio on sammutettu", mutta en ehdi sitä kokonaan lukea. Connection Managerissa lukee kuitenkin että radio on päällä, mutta verkko estetty? Tietokoneen pitäisi kuitenkin olla 3G-peittoalueella. Mitä siis teen?
Lainasin perusmokkulaa kaverilta, sillä toimii kone sekä netti.
"Verkkopalvelua ei saatavana" Acer 5741Z ja liikkuva laajak.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.