Kokeilin pariin kertaan tilata 10/10mb/s laajakaistaa teiltä ja lopussa vaaditaan verkkopankkitunnistautumista. Nordean sivuille asti tämä menee hyvin, mutta soneran sivuille palattaessa tulee sivu "Hups vanha sivu" tai sivu kateissa tjsp... Mistähän mahtaisi johtua?
Sivu 1 / 1
Verkkokaupassamme ei tietojemme mukaan ole havaittu yleistä häiriötilannetta viimeaikoina.
Kannattaa koittaa verkkokaupan kautta tilausta vielä uudelleen, mutta jos tilaus ei vieläkään onnistu, voit olla liittymän tilauksesta yhteydessä maksuttoman myyntipalvelumme numeroon 0800 1331333.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Kannattaa koittaa verkkokaupan kautta tilausta vielä uudelleen, mutta jos tilaus ei vieläkään onnistu, voit olla liittymän tilauksesta yhteydessä maksuttoman myyntipalvelumme numeroon 0800 1331333.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.