Skip to main content

Verkkotallenne ei toimi

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei, Yritin katsoa verkkoon tallentamaani The Crow leffaa, mutta tallenne ei suostu pyörimään kuin noin 20-40 sekuntia. Tämän jälkeen Koti TV boksi(motorola) käynnistää itsensä uudelleen. Muut tallenteet toimivat moitteettomasti, eikä järjestelmässä muutenkaan tunnu olevan häiriötä.

Leffa tallennettu 22.7.2011 klo:00.00-01.55 MTV3

Olen kokeillut poistaa softwaren ja resetoida boksin tehdasasetuksiin, mutta ei vaikuttanut asiaan.

5 kommenttia

  • August 11, 2011
Harry kirjoitti:
Hei, Yritin katsoa verkkoon tallentamaani The Crow leffaa, mutta tallenne ei suostu pyörimään kuin noin 20-40 sekuntia. Tämän jälkeen Koti TV boksi(motorola) käynnistää itsensä uudelleen. Muut tallenteet toimivat moitteettomasti, eikä järjestelmässä muutenkaan tunnu olevan häiriötä.

Leffa tallennettu 22.7.2011 klo:00.00-01.55 MTV3

Olen kokeillut poistaa softwaren ja resetoida boksin tehdasasetuksiin, mutta ei vaikuttanut asiaan.


Tällaisia ajoittain ilmeneviä yksittäisten tallennuksien ongelmia on tullut vikapalvelun tietoon, mutta vikaa selvitellään vielä. Kannattaa tehdä vikailmoitus, että saadaan lisää tapauksia tutkintaan.

  • August 15, 2011
Tänään tuli vastaus vikailmoitukseeni, jossa kerrottiin kotitv -palveluni korjauksista ja pyydettiin käynnistämään laitteet uudelleen. Ne on tehty ja tallenne sammuttaa ja käynnistää kotitv -boksini edelleenkin, kun tallenne on pyörinyt noin 20-40 sekuntia. Tallennetta voi kelata eteenpäin, mutta pian boksi boottaa itsensä.

Mikä tästä tallenteesta tekee erilaisen, kun muut tallenteet ovat toimineet moitteettomasti?

  • August 19, 2011
Asia on laitettu tänään uudelleen vikapalvelun selvitykseen palvelupyynnöllä tekemäsi ilmoituksen perusteella. Vikapalvelumme ilmoittaa sinulle, kun ongelma on saatu tutkittua loppuun.

  • September 2, 2011
Nyt samanlainen ongelma ilmaantui 27.8 klo:00.05-01.15 tallennettuun OZ - Kylmän ringin jaksoon. Nyt alkaa harmittamaan jo aika tavalla. Onko serverin kovalevyissä "bad sektoreita" vai mistä johtuu, ettei nämä tallenteet toimi?

  • September 8, 2011
Tarkempaa syytä en osaa kertoa, mutta tallennuksissa ilmenee vieläkin em. kaltaisia ongelmia. Kaikista kaivataan vikailmoituksia, jotta vika saataisiin mahdollisimman perusteellisesti tutkittua ja korjattua. Ymmärrän kyllä että monen vikailmoituksen jälkeen sieltäkin suunnalta odotetaan asialle jotain tapahtuvan, mutta valitettavasti vian rajaaminen vie oman aikansa.