Verkkotallennus kännykällä..!?
Omilta sivuilta voisi ilmeisesti tehdä tallennusanomuksen jos sivuilleni pääsisin. Tarvitsen siis salasanan, jota minulla ei ole. No..kuitenkin ehdotat vikailmoituksen tekemistä, joten kerron että yritin sitäkin kunnes kävi ilmi että sivuillanne on vika, eli en sitä pystynyt tekemään. Aikaa en pystynyt varaamaan. Rasittavaa tavallaan.. Tarvitsen vain laajakaistaliittymäni omille sivuille salasana, joten välitähän pyyntöni eteenpäin.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.