Skip to main content

Verkkotallennus kännykällä..!?

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 33 katselukertaa

Omilta sivuilta voisi ilmeisesti tehdä tallennusanomuksen jos sivuilleni pääsisin. Tarvitsen siis salasanan, jota minulla ei ole. No..kuitenkin ehdotat vikailmoituksen tekemistä, joten kerron että yritin sitäkin kunnes kävi ilmi että sivuillanne on vika, eli en sitä pystynyt tekemään. Aikaa en pystynyt varaamaan. Rasittavaa tavallaan.. Tarvitsen vain laajakaistaliittymäni omille sivuille salasana, joten välitähän pyyntöni eteenpäin.

5 kommenttia

  • December 20, 2011
Hei Tonto!
Koti TV:n etätallennus onnistuu matkapuhelimen selaimella osoitteessa http://www.sonera.fi/tallennus.

Uuden salasanan Laajakaistaliittymällesi saat tilattua täällä, mikäli olet tallentanut matkapuhelinnumerosi Omille Sivuille. Muussa tapauksessa salasanan saat puhelimitse Asiakaspalvelustamme numerosta 0200 17000.

  • December 20, 2011
Kiitos paljon! :)

  • January 4, 2012
Iphonessa onnistuu, mutta miksi ei Ipadissä ? Neuvoja...

  • January 5, 2012
Hei Dr jare!
Kertoisitko hieman lisätietoa, missä ongelma ilmenee iPadia käyttäessä. Mitä selainta käytät? Pääsetkö kirjautumaan palveluun osoitteessa http://www.sonera.fi/tallennus?

  • January 20, 2012
Kiitos. Ratkaisit ongelman, ehdottomalla toisen selaimen kokeilua :) Kiitos.