Mikäköhän mahtaa olla vikana, kun verkkotallenteet pätkii koko ajan? Kuva pysähtelee ja ääni särähtelee.
Olen resetoinnut Soneran ohjeiden mukaan digiboksin ja reitittimen. Vikailmoitus tehty muutaman kerran ja aina vaan tulee tekstari, että vika korjattu vaikka se ei ole korjaantunut mihinkään.
Normaalisti TV kanavia katsoessani, kaikki kanavat, jopa HD-kanavat näkyvät moitteitta.
Ongelmana on siis nuo verkkotallenteet…
Myös tilaamani HBO paketin tallenteet pätkivät joten lopetin palvelun ja tilasin sen suoraan HBO Nordicilta ja katson ohjelmia Smart-tv kautta. Nyt HBO tallenteet toimivat täysin.
Olisiko vika siis tuossa digiboksissa?
Sivu 1 / 1
Hei Wolle,
Vikailmoituksen pohjilta sinulle soiteltiinkin jo ilmeisesti ja palvelureitittimen ohjelmistoa päivitettiin. Jos ongelma ei poistunut niin vastaathan sinulle lähetettyyn viestiin ohjeiden mukaan niin ilmoitus otetaan uudelleen käsittelyyn.
Vikailmoituksen pohjilta sinulle soiteltiinkin jo ilmeisesti ja palvelureitittimen ohjelmistoa päivitettiin. Jos ongelma ei poistunut niin vastaathan sinulle lähetettyyn viestiin ohjeiden mukaan niin ilmoitus otetaan uudelleen käsittelyyn.
Marko- kirjoitti: Hei Wolle,
Vikailmoituksen pohjilta sinulle soiteltiinkin jo ilmeisesti ja palvelureitittimen ohjelmistoa päivitettiin. Jos ongelma ei poistunut niin vastaathan sinulle lähetettyyn viestiin ohjeiden mukaan niin ilmoitus otetaan uudelleen käsittelyyn.
Juu edelleen vikaa vaikka ohjelmisto päivitettiin… Nyt kuitenkin tuo tekstiviestivastaus ei onnistu vaan ilmoittaa, että "Toiminto pois käytöstä väliaikaisesti"
Et se sit siitä….
Hei Wolle,
Näyttäisi siltä että viestisi oli kuitenkin tullut perille ja ilmoitus oli avattu uudelleen.
Näyttäisi siltä että viestisi oli kuitenkin tullut perille ja ilmoitus oli avattu uudelleen.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.