Hei,
Olen nyt useampana päivänä yrittänyt tilata verkosta itselleni laajakaistaa ja samalla antaa oikeudet irtisanoa entinen. Kuitenkin OP:n TUPAS-tunnistautumisen jälkeen Soneran verkkopalvelu heittää virhettä ruudulle ja pyytää yhteystietoja, jotta asiakaspalvelu ottaisi yhteyttä seuraavana arkipäivänä tilauksen loppuunviemiseksi.
Olen nyt kolmesti viikon sisään yrittänyt netissä tilausta tuloksetta ja aina jättänyt yhteystiedot yhteydenottoa varten. Kuitenkaan en ole saanut asiakaspalvelulta soittoa. Missä menee metsään?
Sivu 1 / 1
Asia laitettu selvitykseen. Jos tilauksella on kiire, eikä asiakaspalvelustamme ole vieläkään oltu yhteydessä, voit soittaa maksuttomaan myyntipalvelunumeroomme 0800 133133 tilataksesi liittymän.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.