Skip to main content

Verkkovirhe 24.11 klo17 jälkeen

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Oliko GSM/3G palvelussa jokin vika eilen illalla? Nokian 5800XM ei suostunut menemään verkkoon millään. Puhelin alustettiin tehdasasetuksille ja kokeiltiin vielä toisella Soneran sim kortilla sekä TeleFinland:n kortilla.
Välillä puhelin näytti kenttiä, mutta tekstiviestit eikä puhelut lähteneet vaan tuli virheilmoitusta "verkkovirhe".
Aamulla 25.11 klo 6:00 puhelin oli verkossa ja puhelut ja viestit pelasivat.
Näin kävi Laukaan keskustan alueella. Siis kiikutanko puhelimen taas huoltoon vai oliko tällä kerralla härö muualla?

1 kommentti

  • November 26, 2010
Yleistä verkkovikaa ei ole tiedossamme eiliseltä. Toimiiko liittymäsi kuitenkin nyt? Kokeilitko omaa sim-korttia toisessa puhelimessa? Tuo toinen Soneran sim- kortti, josta mainitsit, toimiko se kuitenkin jossain toisessa puhelimessa?

Jos vika toistuu edelleen vain tuossa yhdessä puhelimessa, niin sitten taitaa olla edessä puhelimen huoltoon vienti.