Oliko GSM/3G palvelussa jokin vika eilen illalla? Nokian 5800XM ei suostunut menemään verkkoon millään. Puhelin alustettiin tehdasasetuksille ja kokeiltiin vielä toisella Soneran sim kortilla sekä TeleFinland:n kortilla.
Välillä puhelin näytti kenttiä, mutta tekstiviestit eikä puhelut lähteneet vaan tuli virheilmoitusta "verkkovirhe".
Aamulla 25.11 klo 6:00 puhelin oli verkossa ja puhelut ja viestit pelasivat.
Näin kävi Laukaan keskustan alueella. Siis kiikutanko puhelimen taas huoltoon vai oliko tällä kerralla härö muualla?
Verkkovirhe 24.11 klo17 jälkeen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.