Soitin omasta viastani automaattiin. Vastauksena oli, että yhteydestäsi on löytynyt häiriö. Kokeiltiin isän liittymän kanssa soittaa ja silloin robotti sanoi että " yhteyden vika on tunnistettu ja kirjaan vikailmoituksen".
Ainoa ongelma tässä on, että isän yhteydessä ei tasan ollut mitään vikaa. Kysynkin nyt näin yleisesti luotettava tuo vianrajausautomaatin suorittama yhteydentarkastus oikein on edes?
Vianrajausautomaatin omituisuudet
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.