Ahdistavin kokemus ikinä. Jumalaton määrä älyttömiä kysymyksiä jotka eivät osu edes sinnepäin, mistä viasta halusin ilmoittaa. Missään vaiheessa ei selvinnyt kuinka saan käsiini ihan oikean ihmisen automaatin sijasta, koska automaatti ei kykene ongelmaa määrittämään. Kerättyäni Soneralle kivan kasan laskusaldoa yrittäessäni ilmoittaa viasta joka on _Soneran omassa_ järjestelmässä typerä automaatti ilmoitti että olen tehnyt vikailmoituksen, jota nimenomaan EN halunnut tehdä koska vikaa ei kyennyt yksilöimään automaatille, eikä se ole omissa laitteissani.
Onneksi perässä tuli tekstari jossa annettiin ohjeet vikailmoituksen perumiseen. Soitin uudelleen ja keräsin taas lisää laskusaldoa ja vastailin uudelleen samoihin kysymyksiin kunnes vihdoin automaatti kysyi haluanko perua aiemman vikailmoituksen. Kyllä halusin.
Muutaman tunnin päästä tuli tekstari jossa ilmoitettiin vikailmoitukseni siirtyneen käsittelyyn. Siis se peruutettu vikailmoitus. Hienoa. Automaatin kanssa en halua keskustella enää ikinä. Jos ja kun seuraava vika ilmenee, vaihdan ennemmin "palvelun" tarjoajaa kuin asioin automaatin kanssa.
Surffailinpa sitten pitkin soneran nettisivuja etsien edes yhtä sähköpostiosoitetta, jossa voisin tavoittaa ihan oikean ihmisen ja pyytää perumaan sen vikailmoituksen jota automaatti ei suostunut perumaan. Eipä löytynyt.
Ihmettelen melko lailla onko tämä laillista, ettei tahoon jolta ostaa palveluita, saa yhteyttä mitenkään muuten kuin rekisteröitymällä keskustelufoorumille, jossa taas ei voi antaa omia tietojaan jotta asioita voisi selvittää. Tulee elävästi mieleen huijarifirmat, joilla on vain postilokero-osoite.
Sivu 1 / 1
Jos liittymästä on jo jätetty vikailmoitus, voi siitä jättää lisätietoa vastaamalla "kyllä" vianrajausautomaatin kysyessä "Onko sinulla lisätietoja vikailmoitukseen liittyen?". Tämän jälkeen puhelu yhdistyy Vikapalveluun.
Vikapalveluun saa yhteyttä myös Omien sivujen Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeella, mutta vikailmoituksen perumiseen puhelu on ehdottomasti nopein tapa.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vikapalveluun saa yhteyttä myös Omien sivujen Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeella, mutta vikailmoituksen perumiseen puhelu on ehdottomasti nopein tapa.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
nicki kirjoitti: Ahdistavin kokemus ikinä. Jumalaton määrä älyttömiä kysymyksiä jotka eivät osu edes sinnepäin, mistä viasta halusin ilmoittaa. Missään vaiheessa ei selvinnyt kuinka saan käsiini ihan oikean ihmisen automaatin sijasta, koska automaatti ei kykene ongelmaa määrittämään. Kerättyäni Soneralle kivan kasan laskusaldoa yrittäessäni ilmoittaa viasta joka on _Soneran omassa_ järjestelmässä typerä automaatti ilmoitti että olen tehnyt vikailmoituksen, jota nimenomaan EN halunnut tehdä koska vikaa ei kyennyt yksilöimään automaatille, eikä se ole omissa laitteissani.
Samanlaisia tuntemuksia herättää myös täällä. Automaatti on kömpelö, sekava ja asiakkaan aikaa tuhlaava palvelu, joka ei todellakaan paranna asiakaspalvelun laatua. Itse soitin automaattiin kolmesti. Luettuani tämän ketjun osasin kolmannella kerralla valita oikeat vaihtoehdot ja pääsin keskustelemaan fiksun asiakaspalvelijan kanssa. Oikean ihmisen kanssa asia tuli selvitettyä muutamassa minuutissa.
Rivien välistä on luettavissa että juustohöylä on heilunut ja säästöt ovat osuneet Soneran asiakaspalveluun. Porukkaa pihalle ja tilalle on tullut asiakkaiden omatoimista vianratkaisemista ála automaatit ja foorumit. Ei puhettakaan, että helpdeskin suorat yhteystiedot olisi saatavilla teidän sivuilta. Menkää itseenne ja miettikää vastaako asiakaspalvelunne saatavuus palveluidenne hintoja.
Yritin ilmoittaa että tilaamani 24 megaa ei toteudu vaan saan max 7 megaa. Käskettiin soittaa tohon 020-690101 numeroon. Siellä laajakaista osiossa vastaa joku Darth Vader joka esittää jotain valmiita esityksiä kuinka mussa on vika. Sitten voi soittaa jonnekin helpsoniin 35e/min. Kukakohan tänkin on keksinyt?
Siistitty toki koska tunnekuohussa vedin kaikki tietämäni kirosanat. Olen samaa mieltä kuin aiempi kirjoittaja että vaihdan mielummin palveluntarjoajaa kuin olen tälläisessä epämääräisessä toiminnassa mukana. Haiskahtaa nimenomaan siltä että ei haluta vastata kelvottomasta tuotteesta vaan tehdään se niin perin hankalaksi että 99% ihmisistä luovuttaa. Mistä senkin voi tietää että se tietokone ääni puolen tunnin jälkeen yhdistää jollekin oikealle ihmiselle? Mulla ainakin vaan sanoi että kiitos ja näkemiin. Kun jälkeen tuli tekstiviesti saitko asiasi hoidettua, vastasin tietenkin "ei" niinkuin varmasti kaikki muutkin
joutuvat tekemään sinne soitettuaan. Kelvotonta, halveksittavaa, ala-arvoista toimintaa Soneralta.
joutuvat tekemään sinne soitettuaan. Kelvotonta, halveksittavaa, ala-arvoista toimintaa Soneralta.
Soneralta täydellistä välinpitämättömyyttä tälläinen automaatti,siitä ei ole mitään apua ongelmatilanteessa.
Miten ...vetissä saa enää oikean ihmisen piuhan päähän jolle voi jättää oikean vikailmoituksen joka toistuu tässä osoitteessa jatkuvasti ja jota sonera ei saa korjattua.
Tämä menee aivan naurettavaksi.
Palvelujen pitäisi parantua ja palvelu menee tästä huolimatta aina vaan huonommaksi ja huonommaksi.
Tämän osoitteen/IP osoitteen viasta on valitettu jo kohta 10 vuotta ja asian hyväksi ei ole tehty oikein mitään konkreettista.
Miten ...vetissä saa enää oikean ihmisen piuhan päähän jolle voi jättää oikean vikailmoituksen joka toistuu tässä osoitteessa jatkuvasti ja jota sonera ei saa korjattua.
Tämä menee aivan naurettavaksi.
Palvelujen pitäisi parantua ja palvelu menee tästä huolimatta aina vaan huonommaksi ja huonommaksi.
Tämän osoitteen/IP osoitteen viasta on valitettu jo kohta 10 vuotta ja asian hyväksi ei ole tehty oikein mitään konkreettista.
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Jos liittymästä on jo jätetty vikailmoitus, voi siitä jättää lisätietoa vastaamalla "kyllä" vianrajausautomaatin kysyessä "Onko sinulla lisätietoja vikailmoitukseen liittyen?". Tämän jälkeen puhelu yhdistyy Vikapalveluun.
Vikapalveluun saa yhteyttä myös Omien sivujen Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeella, mutta vikailmoituksen perumiseen puhelu on ehdottomasti nopein tapa.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Ei taida kysyä tuollaista, ei ainakaan muistini mukaan, ja näitä kertoja jolloin vikailmoituksen olen tuonne jättänyt on tämänkin vuoden puolella ollut useita. Puhelu loppuu sen jälkeen kun automaatti kysyy numeron, eli voiko käyttää sitä numeroa josta soittaa yhteysnumerona.
Automaatti on aivan jäätävää schaibaa. Yritysasiakas soittaa :"anna henkilötunnuksesi"??? just sitten pitää tajuta sanoa en tiedä, että kone voi sanoa, että ahaa, ehkä haluatkin antaa y-tunnuksesi! ja onkin kiva soitella jostain julkisesta paikastasta liikkuvan laajakaistan ongelmia ja huudella henkilötunnusta. Ja etenkin kun laite ottaa häiriötä taustaäänistä.
Ja mahtava yrittää hoitaa firman useamman viikon jatkunutta laajakaistahäiriötä, kun aspaan ei saa yhteyttä. Tai siis sain yhteyden laskutusaspaan, joka ei siis voi tehdä mitään, vaan pyytää soittamaan helpsoniin tai ko. tomaattiin. Eikä myöskään löydy yhtään sähköpostiosoitetta, johon voisi ilmoittaa tilanteesta. Nyt noin vartin kestäneen rumban jälkeen olen teknisen palvelun jonossa.
Kyllä taas pisteet kotiin Soneralta. Aivan järkyttävää kuraa kutsutaankin palveluksi! Eiköhän näilläkin tomaatin kehittämiskustannuksilla olisi palkattu muutama it-opiskelija tekniseen tukeen!
Ja mahtava yrittää hoitaa firman useamman viikon jatkunutta laajakaistahäiriötä, kun aspaan ei saa yhteyttä. Tai siis sain yhteyden laskutusaspaan, joka ei siis voi tehdä mitään, vaan pyytää soittamaan helpsoniin tai ko. tomaattiin. Eikä myöskään löydy yhtään sähköpostiosoitetta, johon voisi ilmoittaa tilanteesta. Nyt noin vartin kestäneen rumban jälkeen olen teknisen palvelun jonossa.
Kyllä taas pisteet kotiin Soneralta. Aivan järkyttävää kuraa kutsutaankin palveluksi! Eiköhän näilläkin tomaatin kehittämiskustannuksilla olisi palkattu muutama it-opiskelija tekniseen tukeen!
Ja palveluntarjoajaa vaihdetaan heti, kun kilpailijalta saadaan tarjous tänne soneran vetäytymisalueelle (ei ilmoitettuja päivämääriä, koska piuhat rullataan, vaan pidetään reilusti löysässä hirressä ja myyntikieltoalue-leimalla oma ja kilpailijoiden palvelu poissa! tee täällä nyt sitten liiketoimintaa!
ja jonotus jatkuu.
ja jonotus jatkuu.
eme: Laajakaistaliittymästä voi jättää vikailmoituksen myös Omien sivujen lomakkeella.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Saas nähdä.
Eilen vianrajausautomaatti löysi vian ja se korjattiin vikkelästi. Tosin homma jätettiin puolitiehen.
24/2 on nyt 12/1
Eilen vianrajausautomaatti löysi vian ja se korjattiin vikkelästi. Tosin homma jätettiin puolitiehen.
24/2 on nyt 12/1
Veesta kirjoitti: Saas nähdä.
Eilen vianrajausautomaatti löysi vian ja se korjattiin vikkelästi. Tosin homma jätettiin puolitiehen.
24/2 on nyt 12/1
Jos liität asiakasnumerosi tämän palstan käyttäjäprofiilisi tietoihin (Omat asetukset -> Profiili), voimme tarvittaessa tarkistaa täältä käsin, näkyykö liittymäsi nopeusprofiilissa jotain poikkeavaa tällä hetkellä. Asiakasnumero löytyy helpoiten laajakaistalaskun tiedoista.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Yritinpä ensimmäisen kerran soittaa vianrajausautomaattiin kun adsl-modeemista oli DSL-valo pimeänä. Näin sunnuntaina ei tunnu muuta mahdollisuutta olevankaan vikailmoituksen jättämiseen. Vai onko?
Mutta eihän siitä mitään tullut. Henkilötunnuksen kerroin, kone ymmärsi sen ja kertoi ystävällisesti että "henkilötunnuksella on useita liittymiä, en voi auttaa. Ota yhteyttä palveluaikana"
Olisi nyt edes kysynyt vialla olevan liittymän tunnuksen, olisin minä senkin voinut kertoa kun henkilötunnuksenkin jo kerroin.
Onneksi vika oli tilapäinen, puhelun jälkeen dsl-valo syttyi.
(Mikähän siinä on kun linjakatkoksia tulee ainoastaan asiakaspalvelun kiinnioloaikoina? Tehdäänkö huoltotyöt silloin ettei tule suotta soittoja päivystykseen?)
Mutta eihän siitä mitään tullut. Henkilötunnuksen kerroin, kone ymmärsi sen ja kertoi ystävällisesti että "henkilötunnuksella on useita liittymiä, en voi auttaa. Ota yhteyttä palveluaikana"
Olisi nyt edes kysynyt vialla olevan liittymän tunnuksen, olisin minä senkin voinut kertoa kun henkilötunnuksenkin jo kerroin.
Onneksi vika oli tilapäinen, puhelun jälkeen dsl-valo syttyi.
(Mikähän siinä on kun linjakatkoksia tulee ainoastaan asiakaspalvelun kiinnioloaikoina? Tehdäänkö huoltotyöt silloin ettei tule suotta soittoja päivystykseen?)
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Jos liittymästä on jo jätetty vikailmoitus, voi siitä jättää lisätietoa vastaamalla "kyllä" vianrajausautomaatin kysyessä "Onko sinulla lisätietoja vikailmoitukseen liittyen?". Tämän jälkeen puhelu yhdistyy Vikapalveluun.
Ja tätähän siis ei voi laittaa siihen ensimmäiseen puheluun, koska...? Ehkä siksi koska näin saa enemmän rahaa kun aasiakas joutuu soittelemaan samaa asiaa monta kertaa ja joka ikinen kerta kahlaamaan koko automaattikammotuksen läpi...? Tai parhaassa tapauksessa aasiakas kyllästyy ja soittaa siihen toiseen sikakalliiseen huoltofirmaan ja maksaa kiltisti yhdestä liittymästä moninkertaisen hinnan.
Itse kuuntelin ekan automaattipuhelun todella tarkasti läpi koska nimenomaisesti etsin kohtaa jossa voisin jollain millä tahansa tavalla ilmaista että tarvitsen oikean ihmisen. Jota siis ei tullut. Luulin kuunnelleeni myös toisen puhelun tarkasti läpi mutta ilmeisesti hätäännyin niin paljon mahdollisuudesta että heti kohta kahden kuukauden päästä oven takana on avuliaita Soneran miehiä korjaamassa olematonta vikaa, etten tajunnut tuota tavattoman selkeästi ilmaistua "tästä pääsee asiakaspalveluun" -viestiä. Täytyy kyllä myöntää että nyt nolottaa, voisiko enää selkeämmin ilmaista (toisessa puhelussa) että tästä näin saat puhua ihka oikean elävän ihmisen kanssa...
Niin ja tässä tapauksessahan ei ollut kyse liittymän viasta vaan siitä että Sonera oli päättänyt blokata Travian-pelin sivut niin ettei sinne päässyt (kuin proxyn kautta).
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Vikapalveluun saa yhteyttä myös Omien sivujen Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeella,
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
No tämä oli iloinen tieto, tosin ei juurikaan lohduta jos netti sattuu olemaan poikki. Montaa kertaa en ole joutunut tukeen soittamaan, mutta 95 % kerroista kyse on ollut juurikin siitä että netti on poikki (toki muitakin vikoja on, mutta tuen kiinni saaminen oli aiemminkin aivan liian työlästä että sitä kannattaisi yrittää ennen kuin netti on ollut useamman päivän kokonaan poikki. Näistä kerroista kun olen soittanut, 99 % vika on ollut Soneran päässä, joten kyse ei ole edes siitä etten osaisi ensin käydä perusjuttuja itse läpi.
VMJ kirjoitti: Yritinpä ensimmäisen kerran soittaa vianrajausautomaattiin kun adsl-modeemista oli DSL-valo pimeänä. Näin sunnuntaina ei tunnu muuta mahdollisuutta olevankaan vikailmoituksen jättämiseen. Vai onko?
Kuten edellisessä viestissä nimimerkki nicki lainasi aiempaa vastausta, saa vikailmoituksen tehtyä Omilta sivuilta Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeella. Jos laajakaista on kokonaan toimimaton, niin silloin olisi tietenkin oltava toinen yhteys (nettitikku, data-yhteys kännykän kautta, naapurin liittymä) käytössä lomakkeen lähettämistä varten.
Lähetetyn lomakkeen perustella Vikapalvelu usein soittaa asiakkaalle, paitsi jos kyseessä on selvä tapaus eikä lisätiedot ole tarpeen.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Ainoa, mihin vianrajausautomaatti pystyy, on asiakkaan verenpaineen nostaminen. Yksinkertaisen vian ilmoittamiseen menee puoli tuntia. Olisin voinut kertoa suoraan, että kuorma-auton nosturi vei johdon mennessään mutta kun ei kelpaa. Ensin pitää kysellä toimiiko modeemi, jne.
Tuosta pitäisi päästä kiireesti eroon. Kai jollain Sonerallakin pitää sen verran löytyä järkeä tajuta ettei tuo vehje todellakaan mitään puhetta ymmärrä. Jos siis halutaan kyykyttää pitkään sopimukseen sidottua asiakasta, niin eikö sitä voi tehdä edes inhimillisesti sellaisella perinteisellä vastaajalla, johon painellaan numeroita?
Mutta tosiaan, heti kun soppari loppuu niin liittymä lähtee vaihtoon. Kaivinkoneille tai kaatuneille puille ei kukaan voi mitään, ja joskus tekniikkakin pettää, mutta tuo vekotin, jota on vielä korostettu uhkailemalla satasen maksulla, jos vika sattuukin olemaan asiakkaan päässä, on kyllä sellainen asiakkaan täydellisen halveksumisen ilmentymä, että kiitos vaan ja parempaa jatkoa.
Mutta tosiaan, heti kun soppari loppuu niin liittymä lähtee vaihtoon. Kaivinkoneille tai kaatuneille puille ei kukaan voi mitään, ja joskus tekniikkakin pettää, mutta tuo vekotin, jota on vielä korostettu uhkailemalla satasen maksulla, jos vika sattuukin olemaan asiakkaan päässä, on kyllä sellainen asiakkaan täydellisen halveksumisen ilmentymä, että kiitos vaan ja parempaa jatkoa.
Tuo vianrajausautomaattihan on ihan naurettava!!! Ja samoin omien sivujen palvelupyyntölomake. Ensin pyritään rajaamaan kysymyksillä viat omista laitteista ja siitä huolimatta uhkaillaan asentajan maksullisella käynnillä.
Samoin puhelimessa joudut jonottamaan useimmin tosi kauan ja samalla tietysti kerrytät Soneralle koko ajan euroja (kun satut omistamaan myös Soneran puhelinliittymän).
Mihin on kadonnut Soneran asiakaspalvelu??? Voin sanoa, että muutama vuosi sitten sitä vielä oikeasti oli olemassa. Jopa puhelut asiakaspalveluun olivat ilmaisia.
Samoin puhelimessa joudut jonottamaan useimmin tosi kauan ja samalla tietysti kerrytät Soneralle koko ajan euroja (kun satut omistamaan myös Soneran puhelinliittymän).
Mihin on kadonnut Soneran asiakaspalvelu??? Voin sanoa, että muutama vuosi sitten sitä vielä oikeasti oli olemassa. Jopa puhelut asiakaspalveluun olivat ilmaisia.
TuijaT: kiitos lähettämästäsi palautteesta. Pahoittelut myös, että olit joutunut jonottamaan ottaessasi yhteyttä asiakaspalvelumme.
Vikailmoituksissa joissa asentaja lähetetään asiakkaan luo tutkimaan vikatilannetta ja asentaja havaitseekin paikan päällä ongelman jäävän asiakkaan oman laitteiston puolelle (esimerkiksi vialliseen modeemiin tai pitkään puhelinjohtoon), turhasta asentajakäynnistä veloitetaan tulevilla laajakaistalaskuilla hinnastomme mukainen maksullisen asentajakäynnin maksu.
Vikapalvelumme täytyy vikailmoituksien teon yhteydessä aina varmistaa, että asiakas on tietoinen mahdollisesti maksusta, vaikka asiakas onkin jo valmiiksi varmistanut oman laitteistonsa toiminnan.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vikailmoituksissa joissa asentaja lähetetään asiakkaan luo tutkimaan vikatilannetta ja asentaja havaitseekin paikan päällä ongelman jäävän asiakkaan oman laitteiston puolelle (esimerkiksi vialliseen modeemiin tai pitkään puhelinjohtoon), turhasta asentajakäynnistä veloitetaan tulevilla laajakaistalaskuilla hinnastomme mukainen maksullisen asentajakäynnin maksu.
Vikapalvelumme täytyy vikailmoituksien teon yhteydessä aina varmistaa, että asiakas on tietoinen mahdollisesti maksusta, vaikka asiakas onkin jo valmiiksi varmistanut oman laitteistonsa toiminnan.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Jos netti ei toimi niin millä pääset nettiin antamaan vikailmoituksen, kas siinä pulma.
JMikael kirjoitti: Jos netti ei toimi niin millä pääset nettiin antamaan vikailmoituksen, kas siinä pulma.
Moni kirjoittelee tänne vaikka laajakaistayhteys on viestin mukaan poikki. Osalla on käytettävissä varayhteys matkapuhelinverkon (nettitikku tai puhelin modeemina) kautta.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Onko olemassa jokin sähköinen lomake jolla saisin ilmoitettua jatkuvista ongelmiasta HUAWEI mokkulan kanssa Joensuun keskustassa?
Ilmoitin asiasta aikaisemmin ja silloin yhteys korjattiin, mutta sama ongelma yhteyden kanssa on jälleen jatkunut. Lähetin sopimukseni purkupyynnöstä kirjeen Soneralle paikallisen sonera-kauppiaan antamalla kirjekuorella. En ole saanut tähän noin kaksi kuukautta siteen lähettämääni pyyntööni vastausta. Ihmettelen miksi kirjeeseeni ei vastattu vaikka kirjeeni oli asiallinen ja siinä oli yhteystietoni.
Haluaisin yhä irtisanoa sopimukseni, mutta mielestäni normaali irtisanomismaksu 200 euroa on kohtuuton, koska tarjoamanne palvelu ei toimi siten kuin minulle on luvattu.
Ilmoitin asiasta aikaisemmin ja silloin yhteys korjattiin, mutta sama ongelma yhteyden kanssa on jälleen jatkunut. Lähetin sopimukseni purkupyynnöstä kirjeen Soneralle paikallisen sonera-kauppiaan antamalla kirjekuorella. En ole saanut tähän noin kaksi kuukautta siteen lähettämääni pyyntööni vastausta. Ihmettelen miksi kirjeeseeni ei vastattu vaikka kirjeeni oli asiallinen ja siinä oli yhteystietoni.
Haluaisin yhä irtisanoa sopimukseni, mutta mielestäni normaali irtisanomismaksu 200 euroa on kohtuuton, koska tarjoamanne palvelu ei toimi siten kuin minulle on luvattu.
mokkula kirjoitti: Onko olemassa jokin sähköinen lomake jolla saisin ilmoitettua jatkuvista ongelmiasta HUAWEI mokkulan kanssa Joensuun keskustassa?
Voit ilmoittaa ongelmasta Omien Sivujen vikailmoituslomakkeen kautta.
mokkula kirjoitti: Lähetin sopimukseni purkupyynnöstä kirjeen Soneralle paikallisen sonera-kauppiaan antamalla kirjekuorella. En ole saanut tähän noin kaksi kuukautta siteen lähettämääni pyyntööni vastausta. Ihmettelen miksi kirjeeseeni ei vastattu vaikka kirjeeni oli asiallinen ja siinä oli yhteystietoni.
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa, onko kirjeesi tullut perille. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.