Eikös tänään pitänyt aukea viasatin elokuvakanavat ja kirjastot meille nelonen pro asiakkaille
vai vaatiiko se jälleen soiton asiakaspalveluun?
Sivu 1 / 1
Samaa tässä itsekin ihmettelen. Tekstiviestin mukaan koko heinäkuun pitäisi näkyä kanavat mutta edelleen salattua pukkaa.
Moi jyka69 ja Londo!
Ilmoitin asiasta eteenpäin, että tässä on nyt ilmennyt ongelmaa.
Lisäättekö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin
(Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero)
Ilmoitin asiasta eteenpäin, että tässä on nyt ilmennyt ongelmaa.
Lisäättekö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin
(Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero)
Asiakasnumero on kyllä paikallaan ja kanavat edelleen pimeänä. Tuli soitettua vikapalveluunkin tämän takia mutta näemmä turhaan.
Londo Niin näkyy olevankin, asia tosiaan edelleen selvityksessä.
Nyt on lisätty asiakasnumero profiiliin,mutta kyllä se on ihme miten teillä soneralla osataan tehdä
yksinkertaisista asioista aina näin vaikeita ja aikaa vieviä ja sitten vielä kun nämä virheet teidän
päässä on aina samanlaisia kuukausista toiseen.
yksinkertaisista asioista aina näin vaikeita ja aikaa vieviä ja sitten vielä kun nämä virheet teidän
päässä on aina samanlaisia kuukausista toiseen.
Moi jyka69 ja Londo!
Asiaan on saatu toteutettua korjaus ja kanavat pitäisi lähteä näkymään huomisesta alkaen, jos ongelmia vielä huomenna tämän suhteen ilmenee, olkaa yhteydessä vikapalveluumme.
Asiaan on saatu toteutettua korjaus ja kanavat pitäisi lähteä näkymään huomisesta alkaen, jos ongelmia vielä huomenna tämän suhteen ilmenee, olkaa yhteydessä vikapalveluumme.
Omalla kohdallani asia ratkesi uusintasoitolla vikapalveluun koska sieltä luvattua soittoa ei kuulunut. Toinen henkilö (nainen) löysi vian hetkessä. Korttinumeron kohta kampanjalistassa oli kohdallani tyhjä eikä valtuutus mennyt läpi.
Tällaista tällä kertaa.
Tällaista tällä kertaa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.