Skip to main content
Moro,

Koska irtisanominen ei ollut muulla tavoin sähköisesti mahdollista, jätän tähän Viasat-Kulta paketti, irtisanomisen.

Ystävällisin Terveisin,

Johan
Hei jduck69!

Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme joko Puhelinpalvelun kautta tai esimerkiksi yksityisviestillä facebookin kautta, henkilöllisyyden varmistamiseksi.
Hej,

Voin soittaa asiakaspalveluun ja jonottaa 20 min. joka päivä jos tilanne niin vaatii.

Olen pankkitunnuksillani rekisteröitynyt teidän oivallisesti toteutunutta nettipalveluun "Omat Sivut" missä en voi oikeastaan tehdä yhtään konkreettisia muutoksia paitsi osoitenmuutos ym.
Samoilla pankkitunnuksilla asioin pankissa, lottoan miljoonapoteista, maksan veroja ja paljon muuta tärkeää. 🙂
Miksi en voisi muokata TV-Kanavapaketteja omilla sivuilla, vaan joudun soittamaan teille ja vahvistaa henkilöllisyyteni puhelimitse?

Ystävällisin terveisin,

Johan
Moikka jduck69!

Kiitoksia palautteestasi!
Noita Omia Sivuja kovasti muokataan ja kehitetään, jotta saadaan mahdollisimman paljon toimintoja asiakkaiden omiin näppeihin :)
Tuota kanavapakettien irtisanomista ei nyt tällä erää siellä voi hoitaa, mutta jos käytät Facebookkia, heitä ihmeessä meille Soneran Facebookkiin yksityisviestiä, niin hoidetaan homma kuntoon!
Vaihtoehtoisesti meidät tavoittaa Asiakaspalvelunumerosta 0200 17000 (ma–pe 8–20, la 9–16.30).
Aurinkoa päivään 🙂
Morjens,

Valitettavasti/onneksi kuulun siihen vähemmistöryhmään jotka eivät käytä fecebookkia.

Sovitaan näin että, minä soitan aisakaspalveluun ja hoidan homman 80-luvun malliin. :)

Soitellaan,

Johan

Vastaa