Skip to main content

Viasat-ilmaiskatselu ilman "pääsy evätty"-tekstilaatikkoa?

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Terve,

Viasat-kanavat näkyvät tällä hetkellä ilmaiseksi, kiitos siitä! Miksi ko. kanavien päällä näkyy kuitenkin "pääsy evätty" tms. tekstilaatikko liittyen maksukortin puuttumiseen (nythän kortille ei ollenkaan tarvetta tämän kampanjan aikana)? Tämä vaiva ilmenee sekä digiboksilla (Medion) että televisiolla (Samsung). Sama vaiva on ilmennyt aiemminkin 4 Pro-kanavien ilmaisesitysten aikana, eikä maksukortin kiinni/poisolemisella ole ollut vaikutusta virheilmoitukseen. Onko tätä korjattavissa teidän puoleltanne?

2 kommenttia

  • March 12, 2012
Moi teahonen,
Kyseessä on mahdollisesti päätelaitekohtainen ongelma. Vastaanottimen muistiin on jäänyt tieto salatusta kanavasta, ja siksi tulee tuo ilmoitus. Tv:n suhteen voi auttaa, kun irroittaa lukijalaitteen kokonaan. Digiboxin kanssa voisi kokeilla tehdä kanavahaun uudelleen seuraavan kerran, kun on cable open- viikonloppu.

  • Faxaaja
  • March 12, 2012
Wbox HD2 ilmoitteli kanssa isolla punaisella laatikolla että ei pääsyä, ei aktivointia ja kanava näkyi kyllä.
Samaa vikaa oli aiemmmin jo kun nelonen pro kanavat olivat auki viikonlopun ajan.

Sonyn tv näytti sentään kuvan ihan ok, ilman mitään ilmoituksia. Tosin ei kortinlukijaa eikä maksukorttia.