Terve,
Viasat-kanavat näkyvät tällä hetkellä ilmaiseksi, kiitos siitä! Miksi ko. kanavien päällä näkyy kuitenkin "pääsy evätty" tms. tekstilaatikko liittyen maksukortin puuttumiseen (nythän kortille ei ollenkaan tarvetta tämän kampanjan aikana)? Tämä vaiva ilmenee sekä digiboksilla (Medion) että televisiolla (Samsung). Sama vaiva on ilmennyt aiemminkin 4 Pro-kanavien ilmaisesitysten aikana, eikä maksukortin kiinni/poisolemisella ole ollut vaikutusta virheilmoitukseen. Onko tätä korjattavissa teidän puoleltanne?
Viasat-ilmaiskatselu ilman "pääsy evätty"-tekstilaatikkoa?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.