Hei!
Irtisanon puhelinmyyntinä minulle kokeiluun tarjotun Viasat Kulta -paketin nyt 3.5.2014 19:15 ennen paketin maksullisen kauden alkamista. Puhelimessa sanottiin että peruminen onnistuu Oma Sonera sivujen kautta. Puhelusta annetuista tiedoista huolimatta Oma Sonerassa kuitenkin näkyy vain kanavapaketin tiedot, sekä "Sopimuksen tiedot: Sopimus on voimassa toistaiseksi" eikä mitään painiketta jolla tilauksen voisi peruuttaa.
Asiakaspalvelunne on kiinni maksullisen kauden alkamiseen (maanantai) asti, joten jätän viestin tämän keskustelupalstan kautta. Lisäksi mainitsen asian yksityisviestillä Facebookissa. Toivottavasti asia hoituu näin.
Viasat Kulta kokeilupaketin irtisanominen 3.5.2014 19:15
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.