Mitenkäs tämän irtisanominen voi olla niin mahdotonta ja asiakaspalvelussa ollaan asioista täysin tietämättömiä? Olen saanut yhdeltä Soneralla töissä olevalta henkilöltä varman tiedon, että tämän(kin) paketin pystyy ottamaan kuukausi kerrallaan, siis toistaiseksi voimassaolevalle sopparille, jonka saa poikki sitten kun itse haluaa. Asiakaspalvelussa väitetään kivenkovaa vastaan, että on mahdollista irtisanoa vasta 6 kk jälkeen, tai sitten siellä ei vaan tiedetä asioista mitään.
Mitenkäs tässä nyt edetään? Soittaminen on turhaa, koska se ei muuta asiaa mihinkään!!
Viasat sport -paketti
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.