Video server failure
Yritin ostaa elokuvan ja tuli tällänen ilmoitus: Video server failure. Netti kyllä toimii koska kirjotan tätä tänne sivulle. Digiboksin kautta näkyy et olen ostanut tuon elokuvan mutta aina sama ilmoitus. Digiboksi ilmoittaa aina erillisellä ikkunalla viasta. Sen verran kun kerkeän lukea siitä tekstistä mikä tulee ruutuun niin on että lukee, error code 2. Siinä ikkunassa menee aika ja en ehdi lukea kaikkea kun se menee muutamassa sekunnissa. Mitä siis tehdä kun leffa maksettu mutta ei nähty? Tähän mennessä toiminut hyvin.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.