Skip to main content

Videovuokraamo [ratkaistu]

  • December 11, 2014
  • 0 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Vuokrasin ekaa kertaa videon ja tekstitys oli kai tanskaksi. En onnistunut vaihtamaan tekstiä vaikka kuinka yritin ja eri näppäimiä kokeilin. Käytössä vanha kapula, missä tallennus tapahtuu "e"-näppäimellä.

Kuinka tekstitys vaihdetaan vuokravideoon?


OSASINKIN JO, EI ENÄÄ ONGELMAA :)