Vuokrasin ekaa kertaa videon ja tekstitys oli kai tanskaksi. En onnistunut vaihtamaan tekstiä vaikka kuinka yritin ja eri näppäimiä kokeilin. Käytössä vanha kapula, missä tallennus tapahtuu "e"-näppäimellä.
Kuinka tekstitys vaihdetaan vuokravideoon?
OSASINKIN JO, EI ENÄÄ ONGELMAA :)
Videovuokraamo [ratkaistu]
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.