Skip to main content

Videovuokraamon kaukosäädin

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Tosi kiva käyttää tota videovuokraamoa ja muita palveluja, kun jokaista napin painallusta täytyy odottaa noin 10 sekuntia, että käsky menee perille. Onko tähän jostain jotain apua? Patterin vaihto ei auttanut.

1 kommentti

  • January 5, 2011
Viive ei johdu kaukosäätimestä, vaan joko Motorola IPTV-digiboxista tai laajakaistayhteydestä, tai molemmista. Koti TV on jatkuvan kehityksen kohteena ja uskon että myös myös kertomasi tyyppiset ongelmat tulevat jatkossa vähenemään.