Skip to main content
Vieläkin ilmenee ongelmia etten minä ainakaan pysty lataamaan lisää saldoa netistä.
Minkä takia sonera ei anna mitään tiedoitetta tilanteesta, että prepaidiin ei pysty tällä hetkellä lataamaan saldoa??? Missä vastuu? Ajoin ympäri kaupunkia siinä toivossa, että ärrällä pystyisin lataamaan. Ärrällä sitten tokaistiin, että eipä pysty täälläkään. Sanompa vaan, että tässä epätietoisuudessa kun elellään niin vaihdan hyvin todennäköisesti asiakkuuteni kilpailijalle ja päätän tämän 4 vuotisen asiakkuuteni kyseiseen putiikkiin hyvin pian. Nousee savu päästä..
Sama juttu täälläkin!
4 päivää olen jo yrittänyt ladata netin kautta sekä kävin ärrältä ostaa latauslipukkeenkin vaan eipä onnistu silläkään, ei viestiä lähettämällä eikä soittamalla lipukeessa mainittuun numeroon vaikka siinä nimenomaan lukee että soita numeroon mikäli lataus ei viestillä onnistu.
15 vuotta Soneran asiakkuutta takana ja tälläkin hetkellä kotona netti, oma puhelinliittymä sekä tuo seuran prepaid vaan kohta loppuu täälläkin kaikki yhteistyö tämän operaattorin kanssa!
Pitäisi yhdistyksen asioita saada puhelimitse hoidettua vaan mitenpä hoidat kun ei puheaikaa saa ladattua??!
Viestiä olen laittanut täältä Soneran sivujen kautta jo lauantaina, samoin facebookin kautta ja luvataan nopeaa palvelua ja vastausta vaan eipä kukaan vaivautunut mitään tietoa antamaan vaikka palvelua luvataan klo 20 saakka.
Vähän väliä kotona nettiliittymäkin pätkii joten onneksi näitä operaattoreita on muitakin olemassa...
Moikka kaikki!

Prepaid latausten kanssa on tosiaan ollut ongelmaa ja heti alkuun pahoittelut siitä!
Nyt on onneksi jo kaikki kunnossa.

Aurinkoista kevättä ja hauskaa vappua sinne teille kaikille :)

Ps. Anttu79; Laitatko profiiliisi asiakasnumerosi, niin katsotaan toki tätä kautta tuota sinun pätkivää liittymääsi. Kyllä me sekin kuntoon saadaan 🙂
Entä oletko kokeillut laittaa sim kortin toiseen puhelimeen ja lähettää viestiä sitä kautta, toimisiko toisessa puhelimessa?

Vastaa