...Vai mikä ihme sitä mun läppäriä viivyttää? Tilasin puhelimitse syyskuun alussa myyjältä joka itse soitteli minullepäin. Ja minä hölmö laskin sen varaan että voisin palkkatyötäni tehdä uudella koneella.
Oikeesti, olen laittanut vanhan läppärin jo pois, koska mahtaa saapua syyskuussa tilattu HP perusläppäri? Mistä tilauksen etenemistä voi seurata? Istun ylitöissä joka viikko kun en saa omaa konetta käyttöön. Hatuttaa. Vastatkaa.
Vieläkö on vääriä johtoja jaossa...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.