Olen kaksi kertaa päässyt sekavan valikon läpi kohtaan, jossa voin lähettää asiakaspalveluun viestin. Sain molemmilla kerroilla vastauksen, että asiaani käsitellään mahdollisimman pian. Ei vastausta kumpaankaan viestiin. Asiani: Olen siirtänyt työnantajan nimissä olevan liittymän omalle nimelleni ja sopinut Sonera-liikkeessä, että en halua mitään puhepakettia vaan laskutetaan puhelut kappalettain. Tuli tilausvahvistus postista ja siihen oli keksitty laittaa puhepaketti, vastaajapalvelu ym. asioita, joita en ole tilannut. Lähetin asiakaspalveluun sähköpostiin, jossa olin tyytymätön tilanteeseen ja pyysin korjausta. Ei kuulunut mitään. Tuli ensimmäinen lasku ja siinä oli veloitukset moittimani tilausvahvistuksen mukaan. Lähetin viestin, että lasku on väärin ja en sitä maksa. Pyysin uutta laskua. Mykkäkoulu Soneran puolella jatkuu. Tämä vie aikaa ja energiaa. Ehkä jollakin toisella operaattorilla vastataan viesteihin. Toivoisin taas Soneralta vastausta.
Asiakas (kohta entinen).
VIESTEIHIN EI VASTATA
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.