Skip to main content
Miksi en saa laitettua viestiä asiakaspalveluun Laskutus-> En ymmärrä laskuani -valinnan kautta. Saan koko ajan ilmoituksen että tarkista syöttämäsi tiedot vaikka varmasti ne syötin oikein. Minne voin viestini lähettää, koska tuota kautta se ei onnistu?
Testasin juuri kyseistä lomaketta ja toimi normaalisti. Jos vaikka Puhelinnumero-kenttään kirjoittaa numeron väärässä muodossa, antaa sivu seuraavat ohjeet lomakkeen täyttämisen suhteen:

Huomioithan oikean kirjoitusasun sekä että merkityt kentät ovat pakollisia.

Sähköpostiosoitteen tulee sisältää nimi, @-merkki, domain sekä domainin pääte. (esimerkki@esimerkki.com)

Puhelinnumero tulee kirjoittaa muodossa 0401234567, ilman välimerkkejä.

Asia-kenttään voit syöttää enintään 3000 merkkiä.


T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa