Miksi en saa laitettua viestiä asiakaspalveluun Laskutus-> En ymmärrä laskuani -valinnan kautta. Saan koko ajan ilmoituksen että tarkista syöttämäsi tiedot vaikka varmasti ne syötin oikein. Minne voin viestini lähettää, koska tuota kautta se ei onnistu?
Sivu 1 / 1
Testasin juuri kyseistä lomaketta ja toimi normaalisti. Jos vaikka Puhelinnumero-kenttään kirjoittaa numeron väärässä muodossa, antaa sivu seuraavat ohjeet lomakkeen täyttämisen suhteen:
Huomioithan oikean kirjoitusasun sekä että merkityt kentät ovat pakollisia.
Sähköpostiosoitteen tulee sisältää nimi, @-merkki, domain sekä domainin pääte. (esimerkki@esimerkki.com)
Puhelinnumero tulee kirjoittaa muodossa 0401234567, ilman välimerkkejä.
Asia-kenttään voit syöttää enintään 3000 merkkiä.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Huomioithan oikean kirjoitusasun sekä että merkityt kentät ovat pakollisia.
Sähköpostiosoitteen tulee sisältää nimi, @-merkki, domain sekä domainin pääte. (esimerkki@esimerkki.com)
Puhelinnumero tulee kirjoittaa muodossa 0401234567, ilman välimerkkejä.
Asia-kenttään voit syöttää enintään 3000 merkkiä.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.