Viesti ja Puhepaketteihin ilmoituksia paketin ylittymisestä?
Hei! Aloin tässä miettimään, että onko teillä sellaisia palveluita ollenkaan millä saisi tarkkailtua hieman enemmän puhe/viesti -paketin ylittymistä. Eli käytännössä saisi esim. viestin puhelimeen kun liitymän tekstaripaketti on ylittymässä. Näin välttyisi ylimääräisiltä kuluilta kun osaisi säännöstellä viestien lähettelyä. Ensin nimittäin vaihdoin paketit pienempiin kun ei tarvinut niin isoja, mutta sitten ne menevätkin yli ja laskua tulee yhtäkkiä ihmeen paljon. Vaihdoin vasta puhepaketin huolettomaan, mutta se astuu voimaan koska tarkalleen ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.