Skip to main content

Viesti katosi

  • December 11, 2014
  • 0 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Voi kiesus! Kirjoitin vaikka kuinka pitkästi tänne, mutta sitä lähettäessäni keskustelu sanoo että pitää kirjautua ensin. Omasta mielestä olin jo tehnyt sen, ja kun sitten kirjauduin niin viesti olikin kadonnut. Että ottaa päähän!!! Noh, laitan kaikki aiheet varan vuoksi erikseen niin ei harmita niin paljon jos osa katoaaki.