Sähköpostiin tulee koko ajan vikailmoituksia. Etenkin mun viestit Hotmailiin sekä multi.fi-osoitteisiin eivät mene perille ja näyttää siltä että joko Sonera on estänyt näitä tai nämä ovat estäneet Soneraa. Kyseessä EI ole roskapostia.
Sivu 1 / 1
Mahdollisesti jälleen Soneran omilta postipalvelimilta lähetetty roskapostia ja joutuneet esim Hotmailin roskapostilistalle, tällöin ei kyllä voimtehdö yhtään mitään asialle.
Hei chlang,
Hotmailin suuntaan on ajoittain ollut ongelmaa viestien kanssa, johtuen Microsoftin suodatuksesta.
Voisit laittaa tuosta multi.fi osoitteiden ongelmasta omien sivujen kautta vikailmoitusta meille, niin voimme asiaa selvittää.
Sinulle on ilmeisesti tullut ns. bounce viesti takaisin niistä posteista jotka eivät syystä tai toisesta olleet menneet perille. Liitä tuollaisen viestin sisältä lisätiedot kenttään niin näemme mikä on ollut syy siihen että viestiä ei ole voitu toimittaa.
Hotmailin suuntaan on ajoittain ollut ongelmaa viestien kanssa, johtuen Microsoftin suodatuksesta.
Voisit laittaa tuosta multi.fi osoitteiden ongelmasta omien sivujen kautta vikailmoitusta meille, niin voimme asiaa selvittää.
Sinulle on ilmeisesti tullut ns. bounce viesti takaisin niistä posteista jotka eivät syystä tai toisesta olleet menneet perille. Liitä tuollaisen viestin sisältä lisätiedot kenttään niin näemme mikä on ollut syy siihen että viestiä ei ole voitu toimittaa.
Yritin ensin laittaa vikailmoitusta, mutta se oli aika monimutkaista ja en lähettänyt sitä koska teiltä tuli viesti että siitä seuraa tuntiveloitus jos vika on mun oma vika. En rupea maksamaan mitään ylimääräistä ja kuinka minä voisin tietää kenen syy vika on? Ja vikaviestit otin pois ton ekan vastauksen jälkeen. Luulin että se oli Soneran vastaus.
Eihän tästä hommasta tuu mitään jos kaikki rupevat estämään toisiaan. Roskapostit tulevat kai tekemään lopun koko sähköpostitoiminnalle.
Eihän tästä hommasta tuu mitään jos kaikki rupevat estämään toisiaan. Roskapostit tulevat kai tekemään lopun koko sähköpostitoiminnalle.
chlang kirjoitti: Yritin ensin laittaa vikailmoitusta, mutta se oli aika monimutkaista ja en lähettänyt sitä koska teiltä tuli viesti että siitä seuraa tuntiveloitus jos vika on mun oma vika. En rupea maksamaan mitään ylimääräistä ja kuinka minä voisin tietää kenen syy vika on? Ja vikaviestit otin pois ton ekan vastauksen jälkeen. Luulin että se oli Soneran vastaus.
Eihän tästä hommasta tuu mitään jos kaikki rupevat estämään toisiaan. Roskapostit tulevat kai tekemään lopun koko sähköpostitoiminnalle.
En suosittele käyttämään operaattorien omian sähköpostipalvelimia, vaan siirtymään mielummin kolmannen osapuolen palveluun.
Hei chlang!
Tämä mainitsemasi asia liittyy enemmänkin laajakaistan toimimattomuuksiin ja niihin tapauksiin, missä asentajan paikalle tullessa vika jää asiakkaan laitteisiin, kytkentöihin tai sisäverkkoon, peritään turhasta asentajakäynnistä 99 euroa.
Sähköpostiongelmat eivät mene asentajille hoidettavaksi, vaan ne hoidetaan aina täältä etänä. Laita vain rohkeasti vikailmoitus niin pääsemme asiaa tutkimaan
Tämä mainitsemasi asia liittyy enemmänkin laajakaistan toimimattomuuksiin ja niihin tapauksiin, missä asentajan paikalle tullessa vika jää asiakkaan laitteisiin, kytkentöihin tai sisäverkkoon, peritään turhasta asentajakäynnistä 99 euroa.
Sähköpostiongelmat eivät mene asentajille hoidettavaksi, vaan ne hoidetaan aina täältä etänä. Laita vain rohkeasti vikailmoitus niin pääsemme asiaa tutkimaan
En suosittele käyttämään operaattorien omian sähköpostipalvelimia, vaan siirtymään mielummin kolmannen osapuolen palveluun.
______________________________________________________________
Minh Truong
Joo, niin kuin Gmail vai?? En halua sun "superneuvoja" ja mainoslinkkejä! Haluan ainoastaan vastauksia Soneralta.
Moi chlang!
Kyse siis sähköpostiongelmasta, joista ei asentajaa paikanpäälle laiteta, eikä maksuja niistä tule. Jätä vikailmoitus multi.fi osoitteista, Markon antamien ohjeiden mukaan. Hotmail ositteisiin ilmenevät ongelmat ovat meillä tiedossa ja niitä ratkotaan aktiivisesti.
Kyse siis sähköpostiongelmasta, joista ei asentajaa paikanpäälle laiteta, eikä maksuja niistä tule. Jätä vikailmoitus multi.fi osoitteista, Markon antamien ohjeiden mukaan. Hotmail ositteisiin ilmenevät ongelmat ovat meillä tiedossa ja niitä ratkotaan aktiivisesti.
Näkyy olevan taas blokattu Hotmailin toimesta:
- SMTP protocol diagnostic: 550 OU-002 (COL004-MC6F16) Unfortunately,
messages from 62.71.2.202 weren't sent. Please contact your Internet service
provider since part of their network is on our block list. You can also refer
your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
Saisikohan niitä spammaajia vähän karsittua?
- SMTP protocol diagnostic: 550 OU-002 (COL004-MC6F16) Unfortunately,
messages from 62.71.2.202 weren't sent. Please contact your Internet service
provider since part of their network is on our block list. You can also refer
your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
Saisikohan niitä spammaajia vähän karsittua?
Sama esto täälläkin inetistä hotmailiin lähettäessä
- SMTP protocol diagnostic: 550 OU-002 (SNT004-MC4F35) Unfortunately, messages from 62.71.2.202 weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list. You can also refer your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
yahoohon lähetetty odottaa. Microsoftin outlook.com:iin pääsi perille
- SMTP protocol diagnostic: 550 OU-002 (SNT004-MC4F35) Unfortunately, messages from 62.71.2.202 weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list. You can also refer your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
yahoohon lähetetty odottaa. Microsoftin outlook.com:iin pääsi perille
Eikö tälle, että Hotmail- ja gmail blokkaavat Soneran meilit, voi todellakaan tehdä yhtään mitään??? On kestänyt jo ainakin toista vuotta. Hankaloittaa jo yritystoimintaa.
Moi hallhe-f!
Ilmoittelemme näistä aina toiseen päähän. Meidän päästä ei valitettavasti muuta voi, kuin laittaa toiseen päähän tietoa ongelmien ilmetessä. Pyrimme toki siihen, että blockaukset lakkaisivat kokonaan.
Ilmoittelemme näistä aina toiseen päähän. Meidän päästä ei valitettavasti muuta voi, kuin laittaa toiseen päähän tietoa ongelmien ilmetessä. Pyrimme toki siihen, että blockaukset lakkaisivat kokonaan.
Mitä blokkaavat operaattorit kertovat blokkauksen syyksi ja mitä Sonera on tehnyt syyn poistamiseksi? Ilmoitus, että Sonera on huomannut postiaan blokattavan ja pitää sitä haitallisena, ei tietenkään riitä.
Tunnetusti esim. roskapostitusta voi helposti tehdä minkä tahansa sähköpostiuosoiteen nimissä, mutta ei saa olla verkossa niin että rikolliset voivat toimia Soneran palvelimilla tai Soneran palvelimien nimissä.
Tunnetusti esim. roskapostitusta voi helposti tehdä minkä tahansa sähköpostiuosoiteen nimissä, mutta ei saa olla verkossa niin että rikolliset voivat toimia Soneran palvelimilla tai Soneran palvelimien nimissä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.