viestit eivät poistu webmailista s-postiohjelmaan haettaessa
Sähköpostilaatikon täyttymisestä tuli ilmoitus ja oli outoa huomata, että webmailissa oli kaikki viestit jäljellä (en käytä webmailia, joten en ollut tätä huomannut) ja laatikko siksi täynnä. Aiemmin postit ovat poistuneet sitä mukaa webmailista kun ne on sähköpostiohjelmaan (outlook express) haettu. Kaiken lisäksi poistaessani viestejä webmailista, ne poistuivat myös Outlook expressistä! Tämä on kummallista, koska siksihän juuri käytän erillistä s-postiohjelmaa, että viestit ovat koneellani "ikuisuuden" eivätkä tuki laatikkoa! Miten tämän kytköksen saa purettua ja webmailin tyhjentymään sitä mukaa kun viestit haetaan?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.