Ai elo pellossa ! Soneralla ongelmia viestien ja MMS-viestien lähettämisessä. Päivällä saatiin asia toimimaan teknisenpuolen hemmon kanssa (kiitos hänelle asiantuntemuksesta ja asiaan paneutumisesta), kun istuttiin puhelimessa lähes tunti. Nyt ei mene enää , kuin osa tekstiviesteistä perille ja multimediaviestit ei lähde ollenkaan. Puhelimena Lumia 900 ja asetukset kunnossa ja toimi siihen asti kaikki ok, kunnes vaihdoin liittymän paketin sisältöä. Johan tätä kestikin 5 tuntia, kun alkoi temppuilemaan uudelleen. Ja ei, en ole ainoa jolla eivät mene viestit perille, joten puhelimessa ei ole vika vaan operaattorilla mättää nyt jokin.
Ehkä saatte kuntoon asian jokupäivä ??
Viestit ja MMS-viestit
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.