Skip to main content
Hei! Hieman yli kaksi vuotta sitten tilasin teiltä pc pöytäkonepaketin, itse kone on Fujitsu Siemensin ja näyttö on ViewSonicin. Näytön takuu on kolme vuotta ja nyt se on alkanut reistailemaan, ei käynnisty, kun tietokoneen käynnistää, vääristää kuvaa ja koneen joutuu käynnistämään monta kertaa uudelleen ennen kuin näyttö menee päälle. Soitin asiasta ensin Fujitsu Siemensin tukeen ja sieltä antoivat numeron ja ohjeen soittaa ViewSonicin omaan asiakastukeen. No, olen yrittänyt soittaa ko. tukeen jo lukuisia kertoja, mutta puhelu siirtyy joka kerta, jonka jälkeen se lopulta katkeaa. Olisi ihan kiva saada näyttö kuntoon, kun siinä kuitenkin on takuuta vielä jäljellä.
ViewSonic -näyttöjen takuuhuolto hoituu Infocaren kautta. Yhteystiedot löytyvät InfoCaren verkkosivuilta.

Huoltopyyntöä varten sinun pitää vain ilmoittaa InfoCarelle laitteen malli, sarjanumero, ostopäivä ja vikaseloste.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa