Muutimme vuosi sitten uuteen asuntoon johon ei saanut valokuitua mukaan ja meinasimme jo purkaa sopimuksen. Jatkoimme kuitenkin sopimusta koska saimme ok hinnan tuolloin.
Nyt Viihde on alkanut takkuamaan mm. teksti tallenteiden kohdalla on tyhjä aivan kuin tallenteita ei olisi lainkaan.
Olemme buutanneet kyllä.
Lisäksi nettiyhteys on todella huonolla tasolla sen ollessa nimellinen 24M.
Selvisi myös tänään, että nyt osoitteeseen saakin valokuitua. Omilma sivuilla sanotaan, että yhteytemme olisi valokuitu mutta se ei nyt voi olla mahdollista sillä johto puhelinpistokkeessa.
Olemme alkaneet harkita tallentavan digiboksin hankintaa ja ottaa Viihde pois käytöstä ja samalla kilpailuttaa valokuitukin samalla kertaa.
Siksi toivonkim, että Sonera ottaisi yhteyttä asian tiimoilta miksi tällaisiä vikoja ilmenee toistuvasti. Ei tee mieli maksaa siitä, että saa iltaisin kiroilla kun Viihteessä vikaa.
Samalla otamme vastaan tietoa millaisia päivityskokonaisuuksia Soneralle olisi tarjota sillä toki otamme huomioon nykyisenkin palveluntarjoajan palvelut.
Laittakaa vaikka yksityisviestillä tai ottakaa yhteyttä muuten, asiakasnro on tiedoissa.
Kiitos etukäteen.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.