Skip to main content
Muutimme vuosi sitten uuteen asuntoon johon ei saanut valokuitua mukaan ja meinasimme jo purkaa sopimuksen. Jatkoimme kuitenkin sopimusta koska saimme ok hinnan tuolloin.

Nyt Viihde on alkanut takkuamaan mm. teksti tallenteiden kohdalla on tyhjä aivan kuin tallenteita ei olisi lainkaan.

Olemme buutanneet kyllä.

Lisäksi nettiyhteys on todella huonolla tasolla sen ollessa nimellinen 24M.

Selvisi myös tänään, että nyt osoitteeseen saakin valokuitua. Omilma sivuilla sanotaan, että yhteytemme olisi valokuitu mutta se ei nyt voi olla mahdollista sillä johto puhelinpistokkeessa.

Olemme alkaneet harkita tallentavan digiboksin hankintaa ja ottaa Viihde pois käytöstä ja samalla kilpailuttaa valokuitukin samalla kertaa.

Siksi toivonkim, että Sonera ottaisi yhteyttä asian tiimoilta miksi tällaisiä vikoja ilmenee toistuvasti. Ei tee mieli maksaa siitä, että saa iltaisin kiroilla kun Viihteessä vikaa.

Samalla otamme vastaan tietoa millaisia päivityskokonaisuuksia Soneralle olisi tarjota sillä toki otamme huomioon nykyisenkin palveluntarjoajan palvelut.

Laittakaa vaikka yksityisviestillä tai ottakaa yhteyttä muuten, asiakasnro on tiedoissa.

Kiitos etukäteen.
Moikka salmaster,

Tarkistatko vielä tuon asiakasnumeron, että se on varmasti oikein. En nimittäin löytänyt tuolla asiakasnumerolla mitään asiakkuutta.

Kannattaa palauttaa sekä palvelureitittimeen että digiboksiin tehdasasetukset, mikäli sitä ei ole vielä kokeillut. Ohjeet löytyvät linkin http://bit.ly/1DhgW7Y takaa.

Mikäli Sonera Viihde on takunnut jo pidemmän aikaa eikä resetoinnit auta, niin kannattaa jättää vikailmoitus joko Omien Sivujen kautta palvelupyyntönä tai soittamalla numeroon 0206 90101 (mpm/pvm).
Taisikin olla laajakaista asiakkuuden nro laitettu. Tähän hätään en saa asiakasnroa sinne.
Moi salmaster,

Oliko Jaakon antamista neuvoista apua ongelmaan? Jos haluat että vilkaisemme asiaa vielä tätä kautta niin tuon asiakasnumeron korjauksen jälkeen päästään tietoihin kiinni 🙂
Ei ole ollut. Nyt on asiakasnro.
Moi salmaster,

Vilkaisin yhteyttäsi ja kaikki näyttäisi kyllä toimivan varsin mallikkaasti modeemille että digiboksille asti. Jos kuitenkin nuo tallenneongelmat jatkuu (lista on tyhjänä) vaikka digiboksi on resetoitu ohjeiden mukaan, suosittelen tekemään asiasta vikailmoituksen. Vikailmoituksen voi jättää joko soittamalla tai suoraan omien sivujen kautta kirjautumalla.
Vika toki ei ole koko ajan vaan ajoittain.

Entäpä tämä, että nyt tänne saisi valokuidulla yhteyden? Meillähän oli määräaikainen sopimus mutta kun muutimme vuosi sitten sitä ei silloin saanut. Olisimme voineet purkaa sopimuksen mutta emme tehneet sitä.

Eli voisiko tämän valokuidun saada nyt yhteydeksi kun se on mahdollista?
Moikka salmaster!

Oliko teillä asunnossa muita pistokkeita kuin puhelinpistokkeet? Oliko ethernet pistokkeita? Tuokin on kuitu yhteys mutta se toimii vain puhelinpistokkeen kautta ja max nopeus siinä on tuo 24M. Saatavuuskyselyn mukaan ei ainakaan meiltä saa nopeampaa yhteyttä tähän osoitteeseen.

Vastaa