Skip to main content

Viihde ei toiminut kertaakaan kunnolla vielä

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Ohjelmat pätkäisevät lähes heti alkuunsa jokaisen katselukerran yhteydessä. Vuokrattu elokuva ei alkanut pyöriä lainkaan. Laitteet on oikein kytketty ( reitittimen alkuperäisellä kaapelilla puhelinpistokkeeseen - reitittimen ja digiboxin välillä 15m kaapeli ja digiboxi hdmi kaapelin kanssa telkkariin )
Digiboxin uudelleen käynnistäminen ei ole auttanut. TV:seen tulee teksti Ei signaalia!

Reititin vaihdettiin viallisena jonka jälkeen netti alkoi toimia. Onkohan Digiboxi myös rikki?

2 kommenttia

  • August 28, 2013
Hei Annette,

Suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin ongelmaa voidaan selvitellä tarkemmin.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • August 29, 2013
Kiitos Marko

Olen vikapalveluun yhteydessä.

t Annette