Skip to main content
Ukko tilas teiltä viihde paketin mutta kuten otsikossa lukee niin Käyttäjätunnus ja -salasana uupuvat, lukuisten soitto yritysten myötä ajattelin laittaa tänne viestiä.
Hei miquel92!

Mikäli Viihteen käyttäjätunnus uupuu, saat sen tarkistettua Omien Sivujen kautta osoitteessa http://www.sonera.fi/omatsivut?someid=some4371 . Kirjaudu sisään Sonera Tunnuksella, eli verkkopankkitunnuksilla luomallasi käyttäjätunnuksella ja salasanalla niin pääset sisään sivustolle. Sieltä näet käyttäjätunnuksen ja mikäli salasanakin on kadoksissa, saat sen tuolta samaiselta sivustolta tilattua uudelleen.
Okei kiitoksia.

Seuraavaksi haluaisin tietää mitenkä kaukosäätimellä voin kirjoittaa kirjaimia salasana sarakkeeseen? 2010 takainen "artikkeli" löyty mutta ei taida enää päteä..
Hei miquel92,

Viihteen käyttäjätunnuksessa ja salasanassa ei ole kirjaimia, ainoastaan numeroita.

Viihteen käyttäjätunnus on muotoa 0000012345 ja salasana muototoa 8907654321. Molemmat ovat 10 merkkiä pitkiä.

Mikäli ette ole tunnuksia vielä muuta kautta saaneet, niin laitatko asiakasnumeron tietoihin, niin voidaan lähetellä tunnukset liittymän tiedoissa olevaan yhteysnumeroon.

Asiakasnumeron lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asikasnumero.
Heips..
Minulla on tunnukset ja salasanat ollut pitkään käytössä mutta tänään kun koitettiin tota viihdetta mobiiliin saada käyttööön meni sit koko paketti jumiin ja vaatii tunnuksii mutta sitten olekkaan oikeet jostain syystä enään. No koitettiin tilata uusi salasana ja väitti että vaihdettu mutta koskaan tullut perille tehtiin se varmaan kolme kertaa mutta kertaakaan ei puhelimeen tullut uutta salasanaa että pääsis telkkarista taas ohjelmia kattomaan ja tallenteita voisikos joku auttaa että päääsis perhe taas rauhoittumaan kun telkkari toimii 😃
Teuza kirjoitti:
Heips..
Minulla on tunnukset ja salasanat ollut pitkään käytössä mutta tänään kun koitettiin tota viihdetta mobiiliin saada käyttööön meni sit koko paketti jumiin ja vaatii tunnuksii mutta sitten olekkaan oikeet jostain syystä enään. No koitettiin tilata uusi salasana ja väitti että vaihdettu mutta koskaan tullut perille tehtiin se varmaan kolme kertaa mutta kertaakaan ei puhelimeen tullut uutta salasanaa että pääsis telkkarista taas ohjelmia kattomaan ja tallenteita voisikos joku auttaa että päääsis perhe taas rauhoittumaan kun telkkari toimii :D


Sonera Viihde netissä ja mobiilissa palveluun tulee eri käyttäjätunnukset. Sinun tulee tilata Sonera Viihde netissä ja mobiilissa palvelu Sonera tunnuksilla, jotka pitää luoda verkkopankki tunnuksella. Laajakaistatunnus, jonka sait tilatessasi Sonera Viihteen ei voi tilata Sonera Viihde netissä ja mobiilissa palvelua. Sonera Viihde netissä ja mobiilissa palveluun saat peruspaketin tai peruspaketin tallennuksella ilmaiseksi yhdelle käyttäjätunnukselle.

Jos salasana ei tullut perille, käythän tarkistamassa Omilta sivuilta yhteystietosi.


Lisätietoa Sonera Viihde netissä ja mobiilista http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/tv+ja+viihde/sonera+viihde+netissa+ja+mobiilissa

Näin teet Sonera tunnuksen ja yhdistät sen laajakaistatunnukseesi: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Yhdist%C3%A4_liittym%C3%A4si_Sonera_Tunnukseen
No aamulla tuli 8 aikaan 2 kertaa tunnus (mikä on tiedossa ollut koko koti tv tilauksen ajan) ja kaksi erillistä salasanaa ja kummallakaan emme saaneet telkkaria toimiaan eli emme päässeet katsomaan. eli meillä on soneran modeemi ja digiboxi jonka kautta olemme lähes huoletta katsoneet tähän asti ja nyt emme millään pääse katsomaan kun mikään salasana ei kelpaa sinne. Oliskos mitään mahdollisuutta että sais sellasen salasanan että saatais telkkarista taas kanavat näkymään. Kuten ovat tähän päivään mennessäkin näkyneet.

Ja toi mobiili niin ollaan tehty sinne uudet tunnukset verkkopankki tunnuksien kautta ja niilläkään olla päästy mitn kattoon ja ne tunnuksetkaan tunnu ees toimivaan.. Ei ole kivaa kun kun mikään ei tunnut toimivan,.. netti kun viel menee niin sit mikn:D
Teuza kirjoitti:
No aamulla tuli 8 aikaan 2 kertaa tunnus (mikä on tiedossa ollut koko koti tv tilauksen ajan) ja kaksi erillistä salasanaa ja kummallakaan emme saaneet telkkaria toimiaan eli emme päässeet katsomaan. eli meillä on soneran modeemi ja digiboxi jonka kautta olemme lähes huoletta katsoneet tähän asti ja nyt emme millään pääse katsomaan kun mikään salasana ei kelpaa sinne. Oliskos mitään mahdollisuutta että sais sellasen salasanan että saatais telkkarista taas kanavat näkymään. Kuten ovat tähän päivään mennessäkin näkyneet.

Ja toi mobiili niin ollaan tehty sinne uudet tunnukset verkkopankki tunnuksien kautta ja niilläkään olla päästy mitn kattoon ja ne tunnuksetkaan tunnu ees toimivaan.. Ei ole kivaa kun kun mikään ei tunnut toimivan,.. netti kun viel menee niin sit mikn:D


Selvennetään siis:

Sonera tunnuksella voit kirjautua Omille sivuillehttps://www4.sonera.fi/Kirjaudu/, samalla sivulla missä voi kirjautua laajakaistatunnuksellakin.

Sonera Viihde tunnus (10 merkkinen tunnus ja salasana) siis käy vain digiboksiin.

Sonera Viihde netissä ja mobiilissa on erillinnen palvelu joka on saatavilla mihin vain Suomessa. Sen voi tilata digiboksin asiakkaana veloituksetta Omilta sivuilta Sonera tunnuksella. Sonera Viihde netissä ja mobiilissa palveluun saa älypuhelimiin ja tabletteihin omat softat. http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea/sovellukset

Voit katsoa myös selaimella: http://www.soneraviihde.fi/, vaatii siis Silverlight.

Jos et saa saamallasi tunnuksella toimimaan, eipä niitä oikein muutenkaan saa toimimaan, eli huomiseen kun aspa palaa töihin.
Sonera Viihde tunnus (10 merkkinen tunnus ja salasana) siis käy vain digiboksiin

Nämä siis tuli minulle tänään kaksi erilaista ja kumpaakaan nimenomaan saada toimimaan. ensisijaisesti tartten juuri tämän salasanan että saadaa telkkarista kuva näkymään

Sonera tunnuksella voit kirjautua Omille sivuillehttps://www4.sonera.fi/Kirjaudu/, samalla sivulla missä voi kirjautua laajakaistatunnuksellakin.
Nämä mulla ollut vuosikaudet ja toimineet ja jne niistä ole onkelmaa.

Sonera Viihde netissä ja mobiilissa on erillinnen palvelu joka on saatavilla mihin vain Suomessa. Sen voi tilata digiboksin asiakkaana veloituksetta Omilta sivuilta Sonera tunnuksella. Sonera Viihde netissä ja mobiilissa palveluun saa älypuhelimiin ja tabletteihin omat softat. http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea/sovellukset

Voit katsoa myös selaimella: http://www.soneraviihde.fi/, vaatii siis Silverlight.
Tämän tunnuksn oon tehnyt verkkopankki tunnuksilla ja yhdistänyt ton laajakaista tunnuksen kanssa samaan ja siltikään tuollakaan pääse tabletilla eikä läppärillä katsomaan mitn.
Siis selvennetään:

Sonera Viihde netissä ja mobiilissa oleva tunnus on eri kuin Sonera tunnus

Eli Sonera Viihde netissä ja mobiilissa tunnus tulee tilata Omilta sivuilta Sonera tunnuksen avulla.

Rattachment=1:2m0ptogl]Untitled.png[/attachment:2m0ptogl]

Pitäisi näyttää jos olet Sonera tunnuksella kirjautunut sisälle.

Ja kun avaat Sonera Viihde netissä ja mobiilissa, pitäisi olla tämän näköinen sivu:

vattachment=0:2m0ptogl]Untitled1.png[/attachment:2m0ptogl]
kuvan mukainen näkymä on kyllä mutta en niillä tunnuksilla muualle pääse kuin tuonne mutta se tässä olekkaan se suurin murhe... vaan se salasana et saa taas telkkariin kuvan kuten yllä mainitsin.
Moi Teuza! Laitoin normaalin Sonera Viihteen tunnukset asiakastiedoistasi löytyvään numeroon tekstiviestillä. Tulihan viesti perille?
Päivää juuh nytten tuli toimivat tunnukset kiitokset niistä pääsee perhe taas katsomaan ohjelmia
Hieno homma, mukavat kesän jatkot sinne 🙂
Moi! Tilasin uuden salasanan, jotta pääsisin katsomaan taas tv:tä, 2h olen tässä odotellut, kuinkahan pitkään pitää vielä odottaa? Olen yrittänyt tehdä tämän toistamiseen, mutta siitä ei näy olevan hyötyä.
jakke123 kirjoitti:
Moi! Tilasin uuden salasanan, jotta pääsisin katsomaan taas tv:tä, 2h olen tässä odotellut, kuinkahan pitkään pitää vielä odottaa? Olen yrittänyt tehdä tämän toistamiseen, mutta siitä ei näy olevan hyötyä.


Olethan katsonut että omilta sivuilla on asiakastietosi oikein.

Katsothan roskapostikansion?
Salasanahan tulee tekstiviestillä. Eihän sille ole mitään roskapostin lajittelua. Asiakastiedossa ei pitäisi olla mitään väärin.
Nyt toimi, olisiko ollut tilapäistä häikkää.

Vastaa