Mikähän on vikana, kun viihdapaketin kanavia katsoessa kuva ja ääni pysähtyy yht'äkkisesti ja on pysäyksissä muutaman minuutin ennekuin lähtee itsekseen käyntin? Kuvan saa toki palautettua toimivaksi kun käy toisella sivulla ja palaa takaisin niin kuva toimii taas normaalisti ilman odotuksia. Vaivaa on ollut keväästä saakka ja tuo vaihtelee päivien välillä suuresti ollen joskus viikkokausia poissa ja nyt taas pari päivää tuntunut pätkivän ihan jatkuvasti.
Sivu 1 / 1
Hei jthm
Vilkaisin liittymääsi ja mitään kummallista siinä ei kyllä näy. Oletko kytkenyt digiboksisi suoraan verkkokaapelilla kiinni modeemiin? Toimiiko netti normaalisti koneella ?
Jos netti toimii ja digiboksi vain kenkkuilee, voisit kokeilla ohjelmiston poistoa ja tehdas asennuksen palautusta digiboksille. Löydät kuvalliset ohjeet tämän tekemiseen meidän ohjesivulta.
Vilkaisin liittymääsi ja mitään kummallista siinä ei kyllä näy. Oletko kytkenyt digiboksisi suoraan verkkokaapelilla kiinni modeemiin? Toimiiko netti normaalisti koneella ?
Jos netti toimii ja digiboksi vain kenkkuilee, voisit kokeilla ohjelmiston poistoa ja tehdas asennuksen palautusta digiboksille. Löydät kuvalliset ohjeet tämän tekemiseen meidän ohjesivulta.
Tehdas asetukset on palautettu viimeksi syksyllä, eikä tuntunut auttavan. Mitään ylimääräisiä laitteita digiboxin ja modeemin välillä ei ole, ja netin toiminta ei tunnu olevan yhteydessä televisiokuvan pätkimiseen, vaan samalla esim. nettiselailua voi tehdä ilman viiveitä. Nettiyhteyden toiminta muutenkin on varsin sujuvaa ja pätkimistä siinä on ollut harvakseltaan.
Hei jthm
Nettiyhteydessä tai viihteessä ei oikein mitään ongelmaa tännepäin ole nähtävissä... Koska internet yhteys kuitenkin toimii OK, jää vika enemmän modeemin ja digiboksin välille. Suosittelisin soittamaan asiasta vikapalveluun, niin voidaan pohtia asiaa vielä sieltä tarkemmin. Tarvittaessa myös vikailmoitus tai laitteiden vaihdosta voidaan sieltä tarkemmin sanoa.
Nettiyhteydessä tai viihteessä ei oikein mitään ongelmaa tännepäin ole nähtävissä... Koska internet yhteys kuitenkin toimii OK, jää vika enemmän modeemin ja digiboksin välille. Suosittelisin soittamaan asiasta vikapalveluun, niin voidaan pohtia asiaa vielä sieltä tarkemmin. Tarvittaessa myös vikailmoitus tai laitteiden vaihdosta voidaan sieltä tarkemmin sanoa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.