Skip to main content

Viihdepaketin laitteiden ja laajakaistan toimitus

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Elikkä tein sopimuksen 16.4 tuosta viihdepaketista ja palvelun pitäisi käynnistyä 24.5. En ole kuitenkaan saanut vieläkään minkäänlaista vahvistusta, että laitteet olisivat lähteneet matkaan. Sovimme vielä tuota sopimusta tehdessä, että laitteet toimitetaan poikkeuksellisesti tähän vanhaan osoitteeseen(tästä löytyy maininta myös sopimuksessa). Jotain teidän päässä kuitenkin on tapahtunut, sillä tunnukset toimivat. Mutta mitenkä ne laitteet ?

3 kommenttia

  • May 14, 2013
Moikka leksi!

Jotta pääsen katsomaan, missä laitteet luuraa, niin lisäätkö profiiliisi vaikka tilausnumeron (tai jos löytyy, niin asiakasnumero).
Myös Myyntipalvelu maksuttomassa numerossa 0800 133133 (ark. 8-20, la 9-16.30) voi auttaa, jos numeroita ei ole hollilla.

  • May 14, 2013
Sain asian hoidettua ja laitteet odottavat postissa. Minulle ei vain ikinä toimitettu tilausvahvistusta, josta tuon seurantanumeron olisi saanut.

  • May 14, 2013
leksi: Ok, pahoittelut, ettei seurantakoodi tavoittanut sinua :( Mutta onneksi asia nyt kunnossa! Aurinkoista kesää sinne!