Skip to main content

Viihdepaketin tarjouskampanjasta

  • December 11, 2014
  • 14 kommenttia
  • 1 katselukerta

Ottaessani Viihdepaketin samalla tuli nähtävästi nuo pari maksukanavaa kahdeksi kuukaudeksi käyttöön. Oletan että kanavat myös menevät kahden kuukauden jälkeen lukkoon, eikä niitä ruveta sen jälkeen veloittamaan laskun yhteydessä. Jos ei, olisi mukavaa saada ne katkaistua Omien Sivujen kautta, sillä puhelinpalveluanne ei yksinkertaisesti siedä pirukaan.

Samaten, ilmeisesti pakettiin pitäisi kuulua myös kymmenen elokuvan vuokraus? Olisi kovin loogista, että Videovuokraamossa olisi jonkinlainen laskuri, joka ilmoittaisi lukumäärän. Itse en ainakaan moista nähnyt.

Ja tuosta Koti-TV:n toimitusmaksusta olisi muuten ollut kohteliasta ilmoittaa puhelimessa tilausta tehdessä, laki kun näin sattuu tietääkseni vaatimaan. Mukavaa saada soitto virkaintoiselta myyntihenkilöltä, joka ei mainitse kaikkea oleellista paketista ja sen kuluista.

14 kommenttia

  • January 13, 2013
Totta kirjoitat.

Minä en edes tiedä onko minulla tuota kymmentä elokuvavuokraa vai ei.
Kun elokuvakanaviakaan ei ollut vaikka tarkoitus oli ottaa ne kahdeksi kuukaudeksi maksutta ja peruuttaa sitten. Kun en aio niistä mitään maksaa, kun niistä ei saa ohjelmia tallennettua verkkoon.

Nyt en siis tiedä onko minulla noita elokuvavuokriakaan, enkä uskalla niitä vuokrata sen vuoksi.

kyllä ne elokuvakanavat pitää peruuttaa sen kahden kuukauden jälkeen, mikäli ei halua niitä pitää, muuten ne jatkuu normihintaisena.

Tästä toimitusmaksusta itsekin luin nyt jälkikäteen. Ei minullekaan siitä myyjä mitään maininnut.
Paljon muutakin jäi sanomatta, joka olisi vaikuttanut minun ostopäätökseeni.

tästä syystä pitäisi olla laissa että myös näissä palveluissa olisi jonkinlainen palautusoikeus, eikä olisi heti sidottu kahdeksi vuodeksi palveluun, mikä ei ole sitä, minkä on luullut ostavansa.

  • January 14, 2013
Hei tlilja ja Rae

toivottavasti olette muuten olleet tyytyväisiä Viihdepakettiin. Pahoittelen mikäli myyntitilanteessa ei mainittu toimitusmaksua. Etäkauppana tehdyt sopimukset on kyllä mahdollista peruuttaa 14 vuorokauden kuluessa siitä kun sopimusvahvistus on vastaanotettu.
Kanavapaketit ovat maksuttomia kahden kuukauden ajan ja ne tulee asiakkaan itse irtisanoa jos ei halua niillä jatkaa, ellei myyjän kanssa ole erikseen muuta sovittu. Mikäli Rae sinulta puuttui jotain kanavapaketteja, jotka oli sovittu, kannattaa soittaa Asiakaspalveluumme 0200 17000 asian selvittämiseksi.
Koti tv:n käytöliittymässä voitte tarkistaa vuokrattujen elokuvien määrän kohdasta Menu_>Tietoa palvelusta->Ostosi. Olette molemmat oikeutettuja 10 elokuvan ilmaiseen vuokraukseen :)

Osoitteesta http://bit.ly/w7ygoq voitte varata myös soittoajan. Tällä hetkellä näyttää että aikoja loppuviikolle olisi ihan mukavasti tarjolla :)

  • January 16, 2013
Rae kirjoitti:
Totta kirjoitat.

Minä en edes tiedä onko minulla tuota kymmentä elokuvavuokraa vai ei.
Kun elokuvakanaviakaan ei ollut vaikka tarkoitus oli ottaa ne kahdeksi kuukaudeksi maksutta ja peruuttaa sitten. Kun en aio niistä mitään maksaa, kun niistä ei saa ohjelmia tallennettua verkkoon.

Nyt en siis tiedä onko minulla noita elokuvavuokriakaan, enkä uskalla niitä vuokrata sen vuoksi.


Olen itse samassa tilanteessa, en tiedä onko luvattu etu aktiivisena viihdetilauksen yhteydessä... Automaattisestihan ne pitäisi kaikille lisätä, eivätkä vaatia erillistä rastitusta tilauksen yhteydessä. Taisi jäädä itselläni epähuomiossa rastittamatta kyseinen kohta. :/ Voiko asiakaspalvelu tehdä asialle jotain? Vai onko peli menetetty oman virheen vuoksi.

  • January 17, 2013
Hei Grahnazul

tarkistin sopimuksesi ja kyllä tuo tarjous 10 kappaleen ilmaisesta leffavuokrauksesta on sinullakin. Kun vuokraat elokuvan, palvelu ilmoittaa siinä kohtaa normaalin hinnan. Laskuilla nämä vuokraamasi elokuvat ovat sitten veloituksettomia. Voit tarkistaa vuokraamasi elokuvien määrän Viihteen käyttöliittymästä kohdassa Menu_>Tietoa palvelusta->Ostosi.

  • January 17, 2013
Oletan tuon kymmenen leffan vuokrauksen koskevan myös HD-matskua?

  • January 18, 2013
tlilja: Kyllä, tarjous koskee kaikkia leffavuokria, myös HD.

  • January 19, 2013
Teea- kirjoitti:
Hei Grahnazul

tarkistin sopimuksesi ja kyllä tuo tarjous 10 kappaleen ilmaisesta leffavuokrauksesta on sinullakin. Kun vuokraat elokuvan, palvelu ilmoittaa siinä kohtaa normaalin hinnan. Laskuilla nämä vuokraamasi elokuvat ovat sitten veloituksettomia. Voit tarkistaa vuokraamasi elokuvien määrän Viihteen käyttöliittymästä kohdassa Menu_>Tietoa palvelusta->Ostosi.


Minä irtisanoin oman soneraViihteen.
ainahan te neuvotte soittamaan asiakaspalveluun. minä en enää soittele. tuli sonera viihteen - kuuden päivän - aikan soitettua 138 euron edestä.

vaadin ne tosin hyvitettäväksi, ja pienen nikottelun jälkeen sainkin.

minun puheluni soneralle on puhuttu, sillä sain sopimukseen, että mulla on oikeus sanoa laajakaistasopimus irti 10.5.13 kun edellinen määräaikainen soppari (ennen viihdepakettia) olisi päättynyt.

vikailmoitus on vielä yli kolmen kuukauden jälkeen ilmassa, mutta saa olla.
ensin neuvottiin kokeilemaan toisella modeemilla ja soittamaan uudelleen jos sittenkin on hidas.
sitten tuli tietty kokeiltua tuota Thompsonin matolaatikkoa. tein uuden vikailmoituksen.
nyt sitten neuvottiin kokeilemaan uutta tietokonetta. kahdella pöytäkoneella mittaus ei riittänyt.
sonera kiertää ja kiertää että ei tarttis tehdä mitään.

perustelee sitä sillain, että jos asentaja tulee paikan päälle, ja vika on asiakkaan laitteissa, niin se maksaa. Ainahan asentaja voi sanoa että vika on asiakkaan laitteessa saadakseen hilloa.

mutta saa olla tämäkin. kituaikaa on onneksi vain vajaa 4 kuukautta.

puhelinliittymäni on Telefinlandilla ja vaikka olen omaan puhepakettiini ollut tyytyväinen, siirrän senkin toiselle operaattorille. Ihan siksi että en halua soneralle maksaa senttiäkään enempää kun nyt on vielä sopimuksien mukaan aivan pakko. Telefinladin liittymässä on määräaikainen su -puheluetu, joka päättyy elokuussa. sitten siirrän senkin.
ja minulla ei ole sen jälkeen mitään tekemistä soneran kanssa. huraa !

  • January 20, 2013
Olisi kysyttävää myös.

Mistä Omilla sivuilla siis näkee tuon ilmaisten vuokraleffojen määrän? En löytänyt Menua mistään.

Minulla pitäisi olla 10 leffaa ilmaiseksi, ja paketti tilattu 21.11., joten tarjous on voimassa 21.2.2013 asti?

Ja miksi sivuilla lukee "Hyvä asiakkaamme,
Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis."
Tarkoittaako tuo, että olette poistamatta noita maksullisia kanavapaketteja? Koska otin yhteyttä asiakaspalveluunne, ja kerroin että en halua jatkaa niitä. Maksan 20€/kk kotitv:stä ja netistä, ja ne mitä siihen kuuluu mukaan saa olla. Mutta en halua ylimääräisiä kuluja.

Kiitoksia jo etukäteen vastauksestanne!

  • January 21, 2013
Hei Glea ,

kanavapaketeille on tehty irtisanomistilaus siten, että ne irtisanoutuvat ilmaisjakson päättymiseen 22.1.2013. Koska tilaus on vielä kesken, tulee omillasivuilla tuo ilmoitus, että tilauksesi käsittely on vielä kesken. Tarjoukseen kuuluvat ilmaiset leffavuokraukset on voimassa sinne 22.2.2013 saakka.
Omilta sivuilta ei voi nähdä vuokrattuja elokuvia, mutta Koti TV:n käyttöliittymästä voit ne nähdä.

  • January 24, 2013
Mahtavaa, että se kanavapakettien irtisanominen on onnistunut. Kiitoksia paljon! Ehkä jossain kohtaa tilaan jonkun, kun on aikaa katsellakin telkkaria enempi..

Kysyisin vielä, että mistä näen KotiTV:n asetukset, jos niitä ei omilta sivuilta näe?

Kiitoksia jo etukäteen.

  • January 25, 2013
Hei Glea ,

en ole ihan varma nyt siitä, mitä asetuksia tarkoitat, mutta voisikohan täältä ohjeet ja vinkit -osiosta löytyä apuja? Vai tarkoititko mistä näet ne vuokraamasi leffat? Eli nehän näkyy kun haet kaukosäätimestä Menun, sieltä Tietoa palvelusta ja Ostosi.

Ja tosiaan, kun löydät aikaa telkkarin katseluun, niin tuolta nettisivuiltamme parhaiten löydät tietoa kanavatarjonnastamme :)

  • January 30, 2013
Juu tarkoitin tuota mistä vuokratut leffat näkyvät, kiitoksia.

  • March 15, 2013
Tuntuu olevan tapana tuo 30€ toimitusmaksun mainitseminen "unohtaminen". Tein tilauksen myymälässä ja kysyin erikseen tuleeko muita kustannuksia kuin normaali kuukausimaksulla. Vastaus oli yksiselitteinen ei... Sain myös vahvistus sähköpostin jossa mainittiin "laite toimitetaan postitse vain Suomeen. Sonera maksaa postimaksun." Mitään mainintaa toimitusmaksusta ei ollut siinäkään.

Toinen kysymys liittyy noihin 10 ilmaiseen elokuvaan, mistä näen että ne ovat saatavilla.

  • March 18, 2013
Hei RJP!

Pahoittelut, jos olet saanut väärää tietoa toimituskuluista. Linkki tarjousehtoihin löytyy Viihdepaketti-sivultamme, jossa mainitaan myös Sonera Viihteen toimitusmaksu 30€, joka veloitetaan uusilta Sonera Viihde -asiakkailta.

Kymmenen ilmaista leffavuokraa tulevat automaattisesti kaupan päälle uusille asiakkaille ja ne ovat voimassa kolmen kuukauden ajan. Kampanja ei sinänsä näy asiakkaalle, mutta voit seurata vuokraamiesi elokuvien määrää Teean neuvomalla tavalla: kaukosäätimestä Menu, sieltä Tietoa palvelusta ja Ostosi. Ilmaiset leffat vuokrataan ihan normaalisti, mutta niistä ei muodostu laskulle maksuja. Mukavia elokuvahetkiä!