Skip to main content

Viihdepaketti ja BB 24/7

  • December 11, 2014
  • 24 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Tilasin BB 24/7 kanavapaketin juuri äsken. Minulla on viihdepaketti. Onko totta, että kanava ei aktivoidu heti? taitaa mennä BB:n aloitus ohi?

24 kommenttia

  • August 27, 2012
Joo, itse tilasin puolta tuntia ennen aloitusta, eikä ala näkymään. Jotain siinä sanottiin että alkaisi näkymään kahden arkipäivän kuluessa, mutta ohitin sen lauseen täysin. Eihän se voi pitää paikkaansa koska soneralla palvelu on hyvää, asiakkaan tarpeet otetaan huomioon ja asiakas on aina oikeassa. Minun mielestä puoli tuntia kanavan aukaisemiseen on ruhtinaallinen aika, ainakin kun verrataan elisan vastaavaan palveluun jossa ainakin vielä kuukausi sitten kanavapaketti aukesi muutaman minuutin sisällä kun kaverille sellaisen aukaisin. Pari vuotta tätäkin paskaa kattellu, ilman smlätkää tämä "palvelu" lähtis hevonvittuun alta aikayksikön. HV sonera.

  • August 27, 2012
Hei,

voisitteko lisätä asiakasnumerot nimimerkkien tietoihin, niin katsotaan onko kanava jo aktivoitunut käyttöön.

Olen itse törmännyt sellaiseen, että ohjelmaoppaan kautta kanavalle mentäessä se ei ole heti näkynyt. Tällöin kannattaa mennä kanavaoppaan kautta edelliselle kanavalle ja kun se näkyy, niin painaa seuraavan kanavan nappia suoraan kaukosäätimestä.

  • August 27, 2012
Mistä voin lisätä asiakasnumeron tietoihini?

  • August 27, 2012
Lisäsin asiakasnumeron. Toivottavasti Saan kanavan näkymään..

  • August 27, 2012
ei ole aktivoitunu, ja anumero lisätty

  • August 27, 2012
mikä xxx siinä nyt taas kerran voi kestää noin kauan? peukalot pois xxx nyt!

  • August 27, 2012
ei h*lve*tti mitä touhua, voisko nyt edes joku valopää kertoa että aukeeko toi kanava tän vuosisadan puolella vai meenkö suosiolla nukkumaan? huomenna meinaan lentää kotitv ikkunasta ulos pidemmälle ku pitkämäen kaari. alan olemaan kurkkuani myöten täynnä soneraa

  • August 27, 2012
-Tilasin BB paketi 23.8. -->ei näkyny tänään mitään kanavaa paikalla 31. (sitä ei edes ole kanavalistassa)
-Soitto vikapalveluun. Ei ollut kytekeytyny mutta kytkivät uudestaan.--> tee sitä ja tätä ja sit toimii.
-Ei toiminu kuitenkaan. Soitto toisen kerran tänään ja totes että tehdäänpä vikailmoitus ja huomenna ollaan sinuun päin yhteydessä. Jos se nyt pikkuhiljaa lähtis toimii..........................


Samanlaista ongelmaa oli vuos sitten kun halusin Canal plussan. Ei menny päälle vaikka kuinka monta kertaa asiakaspalvelusta laitettiin. Tehtiin vikailmoituksia pari kolme kappalletta ja aina sanottiin että teihin päin ollaan yhteydessä. Lopulta kyllästyin soittelee ja jäin odottaa sitä selvitystä mitä ei koskaan tullut.


Muilla vastaavaa ongelmaa että jotkut kanavat ei näy listassa lainkan?
Mulla 29 arirang on viimeinen ja siitä seuraava 123 ESPN

  • August 27, 2012
mulla kanava 29 ja seuraava 31 mtv3 max

  • August 28, 2012
Hei,
Verkkokaupan tilaukset käsitellään kahden arkipäivän kuluessa. Kun tilauksesi on käsitelty, saat tilausvahvistuksen, jonka jälkeen kanavat ovat katseltavissa muutaman tunnin sisällä. Kaapeli-TV:seen tilatuista paketeista lähetämme tekstiviestin, kun kanavat ovat katseltavissa.
Jos kanavia ei näy kahden arkipäivän jälkeenkään, on syytä tarkistaa asiaa Asiakaspalvelumme kautta numerosta 020017000.

  • August 28, 2012
Mia kirjoitti:
Hei,
Verkkokaupan tilaukset käsitellään kahden arkipäivän kuluessa. Kun tilauksesi on käsitelty, saat tilausvahvistuksen, jonka jälkeen kanavat ovat katseltavissa muutaman tunnin sisällä. Kaapeli-TV:seen tilatuista paketeista lähetämme tekstiviestin, kun kanavat ovat katseltavissa.
Jos kanavia ei näy kahden arkipäivän jälkeenkään, on syytä tarkistaa asiaa Asiakaspalvelumme kautta numerosta 020017000.


miten ihmeessä se voi kestää _KAKSI_ päivää?? mitä kautta minä voin sitten tilata nopeammin? ei ainakaan omien sivujen kautta voi enää tilata, ei ne paketit sieltäkään kautta nopeasti auenneet, mutta nopeammin kuin kaksi vrk.

  • August 28, 2012
Hei dafman,
Kuluvalle päivälle kanava saadaan auki Asiakaspalvelumme kautta. Ota yhteyttä meille päin numeroon 020017000 niin saadaan taloon yhteys jo tänään.

  • August 28, 2012
aukesi vihdoinkin, samalla hetkellä kun lähetin edellisen viestin.

eli summataas nyt. jos soitan asiakaspalveluun, saan palvelua vuorokauden sisään. jos tilaan verkkokaupan kautta, saan palvelua kahden vuorokauden sisään.

1. molemmissa vaihtoehdoissa on vuorokausia liikaa aikaa, toisessa kaksi ja toisessa yksi
2. eikö sen pitäisi olla sama riippumatta siitä miten minä palvelun tilaan

kuvitellaan että minä marssin giganttiin ostamaan puhelimen. heillä on haluamani puhelin varastossa ja he ovat valmiit myymään sen minulle (palvelun tarjoaja), ja minä olen valmis heti maksamaan sen (asiakas). nyt myyjä ilmoittaa minulle että "valitettavasti joudut odottamaan kaksi päivää, koska ok-napin painaminen kuitin tulostamista varten kestää sen verran". tai, "meillä on niitä varastossa, mutta minä en jaksa nyt hakea sitä sulle, tule kahden päivän päästä katsomaan uudestaan, ehkä se sitten on haettu". tai, "kestää kaksi päivää kun nämä ostokset pitää ensin hyväksyttää toimitusjohtajalla". jäis puhelin ostamatta.

mikä ihme siinä voi kestää noin kauan? mikä? selittäkää. miksi kanavia ei voisi aukaista boxin kautta ja ne tulisivat heti näkyviin? minkä takia palvelu menee huonompaan suuntaan? kuunteletteko te edes mitä asiakkaat haluavat? selittäkään nyt asia tyhmälle asiakkaalle.

kysymyshän on vain siitä kuinka nopeasti ja hyvin te haluatte palvella asiakasta. tai arvostatte asiakasta. "sama se, kyllä ne tyhmät lampaat maksaa".

minä haluan rahoille vastinetta ja palvelua, ei tää mitään halpaa lystiä ole.

  • August 28, 2012
Hei dafman!

Kiitos palautteestasi! Soittamalla asiakaspalveluun kanavapakettitilauksen, alkaa kanava näkyä noin kahden tunnin kuluessa. Verkkokaupan kautta asioidessa tilaukset käsitellään tosiaan kahden arkipäivän kuluessa. Laitan palautteesi eteenpäin ja toivottavasti toimitusaikaa saadaan jossain vaiheessa kehitettyä lyhyemmäksi.

  • August 28, 2012
Ennen oli kätevintä omien sivujen kautta tilata. Eli mulla näkyy kanava vasta huomenna? Mitä jos ei voi soittaa? En viittis prepaidia tuhlata asiakaspalvelu jonoon ku oon muutenkin peeaa. Koittakaas nyt avata se miun BB!!

Sonera on vähä niinkun sossu, sossu vasta 7 arkipäivän jälkeen avaa hakemuksen. Miksi sitä pitää odottaa 2 arkipäivää?

  • August 28, 2012
Mikäs Mia mulla auttaa kun ei näy koko kanavapaikka ollenkaan?
Tilaus tehty jo 23.8!!

Joka päivä boksi ja wlan lähetin resetoitu. Kolmena päivänä peräkkäin oon soittanu asiakaspalveluun / vikailmoitukseen ja aina vaan asiaa tutkitaan!!

  • August 28, 2012
Hei konna77!

Lisäisitkö asiakasnumerosi profiilisi tietoihin, niin pääsemme katsomaan tilannettasi.

  • August 28, 2012
Lisätty

  • August 29, 2012
Hei konna77,
Tästä onkin näköjään jo vikailmoitus tehty. Ilmeisesti sinulle oli soitettukin?

  • August 29, 2012
Pari tuntia sitten soitin asiakaspalveluunne ja suljin TV1000 paketin sekä tilasin BB 24/7 + MTV3-kanavapaketin, lupasivat että puolen tunnin sisällä alkaa näkymään mutta hiljaista pitelee.
Kauanko teillä muilla on kanavapakettejen avaus Koti-TV:ssä kestänyt, ja pitääkö tuohon boksiin tehdä kanavahaku tms erikseen että noi uudet kanavat ilmestyisi listoille ?

  • August 29, 2012
Hei Whatever!

Tarkistin tilauksesi ja se oli jäänyt inhimillisen erehdyksen takia hieman kesken. Pahoittelut viivästyksestä! Hyvä kuitenkin, kun otit heti yhteyttä, niin saatiin tilanne nopeasti korjattua. Uudet kanavat pitäisi siis kohta näkyä, mutta jos ne eivät esimerkiksi kahden tunnin kuluttuakaan vielä toimi, niin kannattaa kokeilla hakea kanavat uudestaan.

  • August 29, 2012
Jeps, nyt kanavat näkyvät mainiosti, kiitos!

  • August 29, 2012
Mia kirjoitti:
Hei konna77,
Tästä onkin näköjään jo vikailmoitus tehty. Ilmeisesti sinulle oli soitettukin?


Tekstari tuli mut kausi juoksee..ois kiva saada näkyviin jo.
Mikä tilanne siinä ilmoituksessa on, tapahtuuko edistystä?

  • August 29, 2012
Hei konna77!

Vikailmoitus on edelleen selviteltävänä. En pysty muuta kuin pahoittelemaan viasta aiheutunutta harmia. Toivotaan, että ongelma ratkeaisi mahdollisimman pian.