Nyt tuli sitten tilattua viihdepaketti, kun oli tarjouksessa. Kokemusta IPTV palveluista on 3v takaa jolloin meillä oli Saunalahden kotitotaali siihen saakka kun landelle muutettiin (tänne kun ei saunalahtea saa), eli siihen tulee tahtomattaankin verrattua.
Nyt niitä ekoja kysymyksiä parin päivän käytön jälkeen:
- Miten tallennuksia saa lajiteltua omiin kategorioihinsa?
- Kuinka digiboxin saa käynnistymään suoraan TV-katselutilaan, se menuvalikko aina käynnistyksessä on aika turha, liekö bugi?
- menuvalikossa on jotain mainoksia, mistä ne saa pois päältä turhia kun ovat?
- saako tuolla digiboxilla katottua esim. usb-levyllä olevia ohjelmia ja jos niin missä muodossa ne pitää olla?
- onko tallennusten tekoon jotain ohjelmia, jotka hoitaa sen netin kautta kun soneran sivut on kankeat.
- miten automatisoin tallennukset? (eli esim. nauhoita joka viikko tiettyinä päivinä tietyt ohjelmat yms.)??
Viihdepaketti ja tallennusten teko
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.