Skip to main content

Viihdepaketti -> liian suuri lasku

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

Mulle saatiin kaupattua puhelimitse tuo Viihdepaketti viime syksynä ja laskutus on pelannut tähän asti sopimuksen mukaan. Nyt tuli tammikuulta kuitenkin 57,81 € lasku 40,23 €:n sijaan. Laskun erittelyn mukaan pitäs maksaa seuraavistakin palveluista, joita en oo kuitenkaan koskaan ottanu käyttöön:

Kanavapaketti Lasten paketti 21.01. - 31.01. 11 pv 3,40 €
Kanavapaketti MTV 3 21.01. - 31.01. 11 pv 5,31 €
Kanavapaketti Viasat Film 21.01. - 31.01. 11 pv 8,87 €

Ku mulle kaupattiin tätä, nii painotettiin, että kuukausimaksu pysyy muuten samana, paitsi jos otan käyttöön noita kanavapaketteja.

Saiskos tähän jotain selvennystä/korjausta? :]

3 kommenttia

  • March 4, 2013
Moi S-DJ!

Sonera Viihde tilaajille on tarjolla maksuttomia kanavamaistiaisia ostosten yhteydessä. Sinulle on laitettu kahdeksi kuukaudeksi (20.11.12-20.01.13) maksutta kokeiluun Lasten Paketti, MTV3 -kanavapaketti sekä Viasat Film kanavat. Nämä näkyvät Viihdepaketissa automaattisesti, ilman erillistä käyttöönottoa.
Kanavista, niiden maksuttomasta kaudesta ja tämä jälkeisestä maksullisesta jatkosta (jollei niitä erikseen irtisanota) mainitaan tilausvahvistuksessa. Sinulle on myöskin lähtenyt asiasta muistuttava tekstiviesti 09.01.13.
Otathan meihin yhteyttä puhelimitse asian hoitamista varten. Asian voi hoitaa mm. soittamalla maksuttomaan Myyntipalveluumme puh. 0800 133133.

  • March 27, 2013
Morjesta taas,

pirautin viime kuun puolella aspaan ja suljin nuo kolme kanavapakettia, mutta osasin silti odottaa saman suuruista laskua helmikuultakin. Nyt tuli kuitenkin melkein sadan euron pommi helmikuulta:

Kanavapaketti Lasten paketti 01.02. - 28.02 9,57 €

MTV3 Total 01.02. - 28.02 24,95 €

Kanavapaketti Viasat Film 01.02. - 28.02 25,00 €

Ja 40,23 € normi kk-maksua siihen vielä, niin tekee 99,75 €.

Onko tuossa joku inhimillinen virhe päässyt tapahtumaan laskutuksessa? Helmikuun puolen välin tienoilla soitin siis aspaan ja pyysin sulkemaan nuo kanavapaketit, mutta laskun summa kasvanut vaan entisestään :(

Apuvaa! :D

  • April 2, 2013
Hei S-DJ!

Tietojemme mukaan olet ilmoittanut Asiakaspalveluumme kanavapakettien irtisanomisesta 5. maaliskuuta, jolloin kanavat on laitettu heti samana päivänä irti. Näin ollen helmikuun laskutus olisi ihan aiheellinen tuollaisenaan.