Skip to main content

Viihdepaketti & MTV3 kanavapaketti

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tilauksen päivämäärä: 10.09.2012
......MTV3 kanavapaketti 12 kk veloituksetta.

Tätä sopparia tehtäessä myyntitykki kovasti vakuutteli että Sonerasta ollaan kyllä yhteydessä kun tämä 12kk:n jakso lopuillaan eli laskun hinta ei tule nousemaan ilman erillistä ilmoitusta/yhteydenottoa.

Jännityksellä odotan kuinkahan tässä tulee käymään.....

6 kommenttia

  • September 25, 2013
Itse itselleni vastaten. Jos hiukan alempana olevaa topiccia lueskelee niin tuskin kukaan yhteyttä minuun ottaa vaan ilmaiset "lounaat" muuttuvat maksullisiksi

Pyytäisinkin näissä kanavapaketin irtisanomisissa / tilauksissa lähestymään suoraan asiakaspalvelua joko soittamalla tai laittamalla privaviestiä facebookin kautta!


Asiakaspalveluun soittaminen on vihonviimeinen teko johon suostun. Siinä ei saa kuin verenpaineen nousemaan.
Facebookkia en käytä eli kuinkas tää homma nyt hoidetaan????

Haluan siis ton MTV3 kanavapaketin veks ja HBO:n tilalle.

  • September 26, 2013
Hei zaccy

zaccy kirjoitti:
Asiakaspalveluun soittaminen on vihonviimeinen teko johon suostun. Siinä ei saa kuin verenpaineen nousemaan. Facebookkia en käytä eli kuinkas tää homma nyt hoidetaan????

Voit laittaa meille myös palvelupyynnön omien sivujen kautta niin otamme sinuun yhteyttä TAI varaa soittoaika ajanvarauskalenterista

Kiirellisissä asioissa suosittelen kuitenkin soittamista asiakaspalveluun niin homma saadaan nopeasti hoidettua.

  • September 27, 2013
Jos/kun nikkiini on liitetty asiakasnumeroni, mihinkä sitä tarvitsette jollette pysty välittämään tätä sellaiselle taholle kuka näitä asioita hoitaa. Asiakasnumeroni kautta näette henkilöllisyyteni & nykyisen sopparin.

Voisin jotenkin olettaa että teilläkin on ikäänkuin yhden luukun periaate, jolloinka asiakaspalaute tms. pitäisi teidän kautta uida sellaiselle henkilölle kuka hoitaa ko. asiaa.

Vai olenko ymmärtänyt tämän forumin tarkoituksen väärin?

Ps. siinä vaiheessa kun ekaa viestiäni tänne kirjoittelin, teidän kalenterissa ei ollut yhtään vapaata päivää mihin olisin voinut yhteydenottopyyntöni kirjoittaa.

  • September 27, 2013
Jahans joku sieltä yrittikin äsken soittaa, mutta olin estynyt vastaamaan.
Jos tämä henkilö kilauttaisi uudelleen niin voisin peräti nyt vastatakin.

  • September 27, 2013
Hei zaccy

Silloin kun kyse on irtisanomisista tai palveluiden tilaamisesta (ts. palvelumuutoksista liittymässä) täytyy meidän saada aina hetuvarmistus asiasta. Nimimerkillä ja asiakasnumerolla tämä ei onnistu ja täällä foorumilla en henkilötunnustasi julkisesti pysty kysymään.

Asiasta olen palautteesi / asiasi asiakastietoihisi jo jättänyt jotta asian hoito asiakaspalvelun kanssa sujuu nopeasti. Asiakaspalvelukanavina toimii yllämainitut reitit mitä pitkin asian saat hoidettua. Soittoajat ovat tällä hetkellä ikävä kyllä kaikki varattuja kuten asiasta mainitsit.

Foorumi on tarkoitettu keskustelua ja ongelmaratkomista varten käyttäjien kesken. Tottakai pyrimme auttamaan myös muissakin asioissa missä pystymme myös tätä kautta.

zaccy kirjoitti:
Jahans joku sieltä yrittikin äsken soittaa, mutta olin estynyt vastaamaan.
Jos tämä henkilö kilauttaisi uudelleen niin voisin peräti nyt vastatakin.

En osaa sanoa kuka sinulle on yrittänyt soittaa mutta jos asiasta ei mitään kuulu, suosittelen olemaan itse yhteydessä.

  • September 27, 2013
Asia kunnossa nyt! Kiitos ja kumarrus.